اخبار بازی

کوجیما از علاقه‌اش نسبت به ساخت فیلم می‌گوید

کوجیما از علاقه‌اش نسبت به ساخت فیلم می‌گوید

اگر یکی از Follower‌های کوجیما در توئیتر باشید قطعا از علاقه زیاد او به صنعت فیلم مطلع هستید. او رابطه دوستانه خوبی با کارگردانان هالیوودی Guillermo Del Toro، Nicolas Winding-Refn و Kyle Cooper دارد. کوجیما یکی از معروف‌ترین و شناخته‌ شدن‌ترین شخصیت‌های حاضر در صنعت بازی است اما آیا او دست به ساخت یک فیلم خواهد زد؟

او به تازگی در نمایشگاه Tribeca Games Festival حضور داشته است. کوجیما در پاسخ به این سوال گفت که به احتمال زیاد به این زودی‌ها خبری در این مورد از او نخواهیم شنید یا شاید حتی هیچوقت. کوجیما گفت:« من عاشق سینما و فیلم هستم و در نهایت دوست دارم که یک فیلم بسازم اما حالا اینکار برای من غیر ممکن است. حداقل تا به پایان رساندن پروژه Death Stranding ایکار برای من مقدور نیست.»

کارگردان افسانه‌ای بازی Metal Gear Solid در ادامه گفت:« من آنقدر عاشق فیلم هستم که اگر روزی پروژه فیلمی را آغاز کنم، هیچوقت به پایان نرسد. مردم همیشه به من می‌گویند که تو انتظار زیادی از فیلم‌ها داری، همیشه نکته‌ای در فیلم پیدا می‌کنی که نیاز به تصحیح دارد. به همین خاطر فکر می‌کنم که تمام کردن یک پروژه فیلم‌سازی برای من واقعا غیر ممکن باشد.»

در پاسخ به سوال اینکه آیا حاضر می‌شود یکی از ساخته‌های خودش را به فیلم تبدیل کند کوجیما اشاره‌ای به پروژه فیلم Metal Gear Solid داشت. کوجیما اشاره کرد که اگر روزی به فیلم‌سازی مشغول شود یا فیلمی با بودجه هنگفت می‌سازد یا در سمت مقابل مشغول به ساخت یک فیلم مستقل می‌شود که شامل دو نفر در یک اتاق باشد! او همچنین گفت که ایده‌های زیادی برای ساخت فیلم در سر دارد اما هیچکدام از آنها را به اشتراک نگذاشت.

منبع

برچسب‌هاDeath Stranding Kojima PS4 PS4 Pro
جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفت + سه =