اخبار بازی

کوجیما امیدوار است Metal Gear Solid 5 بر روی PC نیز عرضه شود

Gameemag---Kojima

به احتمال زیاد قرار است در لیست پلتفرم های  Metal Gear Solid V: The Phantom Pain تغییری ایجاد شود.

این عنوان open-world هم اکنون برای Xbox One و PlayStation 4 وXbox 360 وPlayStation 3 تائید شده و فقط جای PC در این میان خالی است.

Hideo Kojima اعلام کرد که هیچ حرکتی برای ساخت نسخه ی PC این عنوان تا کنون صورت نگرفته ولی وی امیدوار است که یک روز این کار صورت گیرد.

وی در گفتگو با  GameTrailers اعلام کرد :

[box type=”download”] البته که ما بر روی یک نسخه ی PC هم کار خواهیم کرد و من مطمئنم این کار یک روز صورت خواهد گرفت. اما درحال حاضر تاریخ خاصی برای این کار وجود نداره و فعلا به این مسئله فکر نمیکنیم[/box]

حسین جاشی

حسین جاشی

4 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نه − 4 =

  • من که دیوانه وار عاشق دیرینه ی MGS ام! همیشه هم تو کفش بودم واسه PC ای بابا چی بگیم والا! ولی واقعا مثله اینکه جا داره یه PS4 بگیرم حتما حتما! میگم بازیهای PS3 روی PS4 هم اجرا میشن؟؟ یکی که همچین مطلعه بگه لطفا . اگه تو این مملکت قاراشمیشه ما مثله همه خلقه خدا و ملتها و ملل مختلف دنیا اینقدر بی انصافی و گرون فروشی و بی قانونی نباشه به امید خدا میشه ما هم یه PS4 یا One داشته باشیم! خدایا به فریاد این ملت برس! آمین! قیمتش 399 دلاره تو کله دنیا! الان نیگا کنید فقط وقتی اومد ایران قیمتش چقدر میشه!!! :-O خب آخه مسلمونا اسلام دارا چی بگم والا..! بگو دلار 3500 تومنم که بگیرید نهایتا در میاد مثلا 1.5 میلیون!!!!!!!!(که پوله خونِمونه!) ولی فکر کردید الان اینطوریه؟الان میاد میری مغازه دار قیمت میکنی بله! 4 میلیون 5 میلیون!