اخبار بازی

کوجیما بازی جدیدش OD را با ساخته‌های قبلی‌اش مقایسه می‌کند

OD

عنوان جدید OD قرار است توسط هیدئو کوجیما و Kojima Productions ساخته شود. این بازی یک عنوان ترسناک است که توسط Xbox Game Studios منتشر خواهد شد. Jordan Peele نویسنده و همکار هنری Hideo Kojima در داستان این بازی است و بازیگران حاضر در آن Sophia Lillis، Hunter Schafer و Udo Kier خواهند بود. اما کوجیما به تازگی درمورد این بازی سخنان جدیدی گفته است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. با وی‌جی مگ همراه باشید.

Hideo Kojima به تازگی در توییتر به این اشاره کرده است که OD مانند بازی‌های قبلی او، مثل Death Stranding و Boktai، خیلی متفاوت و آزمایشی خواهد بود. او ایسن بازی را با سری بازی‌های Boktai که برای Game Boy Advance و Nintendo DS ساخته شده بود، مقایسه کرده است و اعلام کرد که این عنوان نیز با تمام بازی‌های حال حاضر “تفاوت” خواهد داشت. مثلا در گیم پلی Boktai، پلیرها باید از یک حسگر خورشیدی استفاده می‌کردند و با نور خورشید خون‌آشام‌ها را می‌کشتند. او گفت که توسعه این بازی‌ و بسیاری از بازی‌های دیگرش با مقاومت شدید کارکنان و شرکت روبرو می‌شدند چرا که بیش از حد خارج از عرف به‌نظر می‌رسیدند.

او همچنین در توییت خود به فرنچایز‌های Metal Gear Solid و Death Stranding اشاره کرد و آن‌ها را به ترتیب بازی‌های «قایم‌بازی» و «تحویل‌بازی» توصیف کرد. متاسفانه، او جزئیات بیشتری درباره گیم‌پلی یا داستان OD نگفت. این بازی جدید احتمالا برای مدتی در حالت ابهام باقی خواهد ماند، زیرا Kojima Productions در حال توسعه Death Stranding 2 و او دی به‌صورت همزمان است. مقایسه با Boktai ممکن است نشان دهنده این باشد که این بازی یک ویژگی گیم‌پلی مشخص و خاص دارد که آن را نیز از بازی‌های قبلی Kojima Productions متمایز می‌کند.

شایعات حاکی از این است که بازی ممکن است عناصر بقا و مولتی پلیر داشته باشد، بنابراین پلیرها ممکن است نیاز داشته باشند با هم همکاری کنند تا از بخش‌های مختلف بازی عبور کنند. گمانه‌زنی درباره گیم‌پلی و داستان OD احتمالا بخش زیادی از سال ۲۰۲۴ را به خود اختصاص خواهد داد، زیرا طرفداران منتظر اطلاعات رسمی بیشتری از Kojima Productions هستند.

 

مهسا .ط

مهسا .ط

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پانزده + 5 =