اخبار بازی

کوجیما درباره نقش زمان در Death Stranding توضیح می‌دهد

از زمان معرفی اولیه Death Stranding تاکنون در نمایش‌های مختلف بازی شاهد المان‌هایی بودیم که هرچند در نگاه اول ارتباطی به یکدیگر ندارند اما در هر صورت نقش خود در بازی را فعلا به خوبی ایفا کرده‌اند. از بچه‌ها گرفته تا ساختاری که به نظر می‌رسد طی آن شخصیت اصلی می‌تواند برای بار دیگر به زندگی برگردد. یکی از نکاتی که تاکنون توضیح مشخصی درباره آن ارائه نشده بود، Timefall نام دارد. هیدئو کوجیما کارگردان Death Stranding درباره این المان گیم‌پلی در مصاحبه جدید خود توضیحاتی را ارائه کرده.

Timefall در اصل بارانی است که در نمایش‌های مختلف بازی شاهد آن بوده‌ایم. این باران به شکلی قابلیت کنترل زمان را در اختیار دارد. زمانی که باران در بازی به سطح زمین برخورد می‌کند، رشد گیاه در آن منطقه شروع شده یا اگر به بدن انسان برسد باعث افزایش سن سریع و پیری شخصت مورد نظر می‌شود. به گفته کوجیما باران یا همان Timefall در داستان Death Stranding نقشی کلیدی داشته و یکی از اجزای اصلی آن است.

از سویی به نظر می‌رسد که سم به عنوان شخصیت اصلی که ایفای نقش آن را نورمن ریداس برعهده دارد در این مورد قابلیتی منحصر به فرد داشته و در مقابل تاثیرات Timefall مقاوم است یا می‌تواند از آن استفاده کند. نهایتا باید به این نکته اشاره کرد که ساخته جدید Kojima Production که مراحل توسعه خود را با همکاری سونی پشت سر می‌گذارد، به صورت انحصاری برای PS4 در زمانی نامشخص عرضه خواهد شد.

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

16 − هفت =

  • نکته ی جالبه دیگه اینه که هر موقع اون موجودات میان اَشک از چشم های کاراکتر های بازی میاد که توی سه تا تریلری که اومده مشخصه. و به نظرم، اینکه بارون روی سَم تاثیری نداره به خاطر طراحیه لباسیه که از برخورد بارون با بدن کاراکترها جلو گیری میکنه چون روی همراه سَم هم تاثیری نداره؛ به جز اونی که کلاه سرش نیست و بارون به سَرِش برخورد میکنه.
    البته همه اینا گُمانه و تا بازی بیاد با همین گُمانا زنده ایم :cute: