اخبار بازی

کوجیما: Death Stranding شبیه به هیچ بازی دیگری نخواهد بود

کوجیما: Death Stranding شبیه به هیچ بازی دیگری نخواهد بود 1

با وجود انتشار چندین تریلر مختلف از بازی Death Stranding، ما همچنان اطلاعات اندکی از این بازی در اختیار داریم. البته ناگفته نماند که این رویه همان چیزی هست که Hideo Kojima می‌خواهد.
در جدیدترین مصاحبه ای که سایت BBC با کمپانی مستقل و جاه طلب Kojima Production انجام داده است، سازنده سابق سری بازی‌های Metal Gear Solid یعنی آقای کوجیما در حالی که سعی داشت اطلاعات حیاتی را در رابطه با این بازی بازگو نکند اما با این حال نکاتی که گیمرها می‌توانند از این بازی انتظار داشته باشند را به طور خیلی مختصر بیان میکند.

کوجیما گفت:« ما میخواهیم این بازی را به گونه ای بسازیم که بازیکن ها در عین حال که به راحتی با آن رابطه برقرار می‌کنند، بعد از صرف یکی دو ساعت متوجه بشوند که چیز متفاوتی در این بازی وجود دارد که تا به حال نمونه اش را در دیگر بازی‌ها مشاهده نکرده اند.»

موسیقی یکی از چیزهای است که کوجیما بر روی آن تاکید بسیار زیادی دارد و از نظر او این اِلمان نقش بسیار مهمی را در این بازی ایفا می‌کند. اینجا کارنامه David Bowie به عنوان مثال توسط کوجیما استفاده می‌شود. از نظر او David Bowie با نواختن موسیقی جدید، اثر متفاوتی را نسبت به کارهای قبلی اش انجام داده و به همین خاطر علاوه بر جذب طرفداران جدید ممکن است از آن طرف تعدادی از طرفدارهای سابق خود را نیز از دست بدهد!

کوجیما اذعان میکند که ما سعی نداریم که بازی خود را بر اساس ایده ها و کارهای دیگران بسازیم بلکه سعی ما بر این است که بازی نو و تازه ای به طرفداران خود ارائه دهیم تا آنها به هنگام بازی کردنِ یکی از عناوین ما، چیز جدیدی را تجربه کرده باشند.

منبع

مهدی طالبی

مهدی طالبی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

10 + سه =