اخبار بازی

کونامی اعلام کرد که DLC جدید Euro 2020 عنوان PES 2020 برای همه رایگان است

یورو 2020 به دلیل همه گیر شدن کورونا ویروس تا سال آینده اتفاق نمی افتد – اما اکنون می توانید این مسابقات را در PS4 و Xbox One و  رایانه شخصی به عنوان بخشی از PES 2020 بازی کنید.

یک پیشنهاد جدید DLC با عنوان Data Pack 7.0، این مسابقات را به همراه هفت لجند سری جدید Iconic Moment برای MyClub، به مسابقات PES 2020 اضافه می کند.

تمام 55 تیمی که در مرحله مقدماتی از یورو 2020 حضور داشتند به بازی وارد شده اند، از جمله منوهایی مانند جزایر فارو، سان مارینو و آندورا، با تیم ها و کیت های فعلی خود در DLC هستند. شما می توانید با استفاده از توپ مسابقه یورو 2020، مسابقات را با گروه هایی تنظیم کنید که به نظرتان جالب است. دو تا از بزرگترین استادیوم ها، ومبلی و سن پترزبورگ نیز با دقت دوباره ایجاد شده اند.

با این حال، یک نسخه کالکتور برنامه ریزی شده PES 2020 که شامل آثار هنری خاص یورو 2020 است، لغو شده است و عرضه نخواهد شد.

لیست افسانه های MyClub به روز شده ، که همه آنها آمارهای تقویت شده ای را با الهام از یک مسابقه یا لحظه معروف دریافت می کنند ، شامل دنیس برگکامپ ، امانوئل پیت ، روبرت پیرس ، ایکر کاسیاس ، گیتی ، روبرتو کارلوس و فرناندو مورینتس است.

در یادداشت های رسمی pates PET 2020 Data Pack 7.0 ، Konami ذکر می کند که این دو مشکل از MyClub را نیز برطرف کرده است:

موضوعی که باعث شده ارزش های نادرست Team Strength در لیست Squad برای همه تیم هایی که بازیکنانی از سری Moment Iconic را شامل می شوند، نمایش داده شود. این مسئله با استفاده از تیم Matchday که با تیم Base شما است تفاوت دارد.

مسئله ای که در آن فیلتر سطح قدرت تیم برای انجام مسابقات در مسابقات رده بندی به درستی کار نمی کند. این مسئله با جابجایی به یک میادین معمولی از یک کلوب Edition Squad که با تیم پایه شما متفاوت است آغاز شد.

این بسته باید دفعه بعد که بازی را در PS4 ، Xbox One یا PC را اجرا میکنید دانلود کنید.

منبع : gamesradar

برچسب‌هاKONAMI pc PES 2020 PS4 و xbox one
تحریریه وی جی مگ

تحریریه وی جی مگ

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × دو =