اخبار بازی

کونامی نام تجاری اپلیکیشن Silent Hill را ثبت کرد

کونامی نام تجاری اپلیکیشن Silent Hill را ثبت کرد

وی جی مگ: بسیاری از طرفداران پس از کنسل شدن روند ساخت پروژه Silent Hills که توسط هیدئو کوجیما رهبری می‌شد و P.T نیز دمو قابل بازی آن به شمار می‌رفت از این موضوع ناامید شدند.  در حالی که شاید به زودی خبری از بازی جدیدی از Silent Hill نباشد اما به تازگی شرکت کونامی نام تجاری اپلیکیشن Silent Hill را ثبت کرده و به نظر می‌رسد برنامه دارد تا در ارتباط با این IP اقدامی را انجام دهد.

به گزارش وی جی مگ، کاربری از Resetera خبر این موضوع داده که شرکت کونامی نام تجاری را برای اپلیکیشنی در اداره ثبت اختراع و نام تجاری ایالت متحده آمریکا به ثبت رسانده است. ثبت اختراع صورت گرفته به نوعی به ساخت دسنگاه‌های بازی شرط‌بندی اشاره دارد بنابراین می‌توان حدس زد شرکت کونامی برنامه دارد تا از نام این IP در جهت ساخت دستگاه‌های Pachinko استفاده کند. دستگاه‌هایی که منشا آن مربوط به ژاپن بوده و هر دو نوع بازی‌های آرکید و بازی‌های قمار را شامل می‌شود.

باید به این نکنه هم توجه داشت این نام تجاری توسط بخش سرگرمی‌های کونامی به ثبت رسیده و به بخش بازی‌های این شرکت اشاره‌ای نشده است. بنابراین به نظر می‌رسد اهداف تجاری پشت این موضوع بوده و ارتباطی به بازی‌های ویدیویی نداشته باشد.

منبع: Gamingbolt.com

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × پنج =