اخبار بازی

گرافیک FIFA 19‌ روی Nintendo Switch بهبود پیدا می‌کند

گرافیک FIFA 19‌ روی Nintendo Switch بهبود پیدا می‌کند

وی جی مگ: جدای از این مورد که FIFA 19‌ تاکنون به صورت رسمی معرفی نشده و پلتفرم‌های آن نیز اعلام نشده اما رونمایی از آن امری اجتناب‌نا‌پذیر خواهد بود. در این میان عرضه FIFA 19‌ روی Nintendo Switch قطعا در برنامه تیم سازنده یعنی EA Sports جای خواهد داشت.

به گزارش وی جی مگ، تهیه‌کننده Fifa 18 آقای Andrei Lazarescu در صحبت با DreamTeamFC اطلاعاتی در رابطه با گرافیک و نحوه عملکرد FIFA 19‌ روی Nintendo Switch به اشتراک گذاشت. آن‌طور که پیداست این نسخه هم دقیقا روی همان انجینی که Fifa 18 در آن توسعه پیدا کرده بود اجرا خواهد شد. اما نسخه جدید با ارتقاع جزئیات گرافیکی همراه خواهد شد چرا که تیم سازنده با انجین جدید بهتر آشنا شده و می‌تواند عملکرد قوی‌تری از آن دریافت کند.

Lazarescu در ادامه توضیح داد که پس از انتشار به‌روزرسانی مربوط به جام جهانی، پیش از این پیشرفت‌هایی در جزئیات گرافیکی بازی دیده می‌شود. البته به نظر می‌رسد این به‌روزرسانی مشکلاتی را برای کاربران Switch به وجود آورده است. Lazarescu اظهار می‌کند که ویژگی‌هایی چون طراحی چهره پس از انتشار به‌روزرسانی نسبت به نسخه اصلی بهبود یافته است. در آخر باید به این مسئله نیز اشاره کرد استفاده از تکنولوژی انجین Frostbite برای توسعه نسخه Nintendo Switch اگرچه در حال حاضر امری بعید به نظر می‌رسد اما Lazarescu احتمالات مربوط به این موضوع را به صورت تمام و کمال رد نکرد.

Nintendolife

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یازده + 4 =