اخبار بازی

گرافیک Rocket League روی Nintendo Switch بهبود پیدا می‌کند

گرافیک Rocket League روی Nintendo Switch بهبود پیدا می‌کند

وی جی مگ: نسخه Nintendo Switch بازی Rocket League در بهار و نسخه XBOX ONE X آن مدتی بعد در سال جاری بهبود گرافیکی دریافت خواهند کرد. استودیو سازنده بازی Psyonix برنامه‌های خود را برای ساخته خود برای چند ماه آینده مشخص کرده است. از جمله آن می‌توان به برگزاری فصل هفتم مسابقات رقابتی آن در ماه آینده، محتویات دانلودی ویژه جدید برای ماه مارس و معرفی تورنمنت‌‌های جدید در بهار اشاره کرد.

بهبود گرفیکی نسخه Switch بازی باعث می‌شود رزلوشن این عنوان هنگامی به Dock خود متصل است به 900p و هنگامی که به صورت دستی اجرا می‌شود به 720p ارتقا پیدا کند. هردو حالت نیز فریم ریت بازی 60 بود اگرچه ممکن است رزلوشن بازی به صورت داینامیک با تغییراتی همراه شود. به گزارش وی جی مگ، طبق گفته Digital Foundry هم‌اکنون بهترین رزلوشن بازی در هر دو حالت 720p بوده در صورت تغییراتی احتمالی رزلوشن نیز، تا میزان 576p پایین می‌آید. به‌روزرسانی ذکر شده قرار است در ماه مارس یا آپریل عرضه شود.

پشتیبانی بازی از کنسول XBOX ONE X توسط سازنده آن در E3 2017 اعلام شود. به‌روزرسانی محتوی پشتیبانی بازی از کنسول XBOX ONE X قرار است در تاریخی نامشخص در سال 2018 انتشار یابد.

گرافیک Rocket League روی Nintendo Switch بهبود پیدا می‌کند

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

16 − هفت =