اخبار بازی

گزارشی جدید از قدرت پردازشی نسل آینده Xbox

گزارشی جدید از قدرت پردازشی نسل آینده Xbox

وی جی مگ: به دنبال انتشار اولین اطلاعات رسمی از سوی سونی در رابطه با کنسول PS5 که شامل قابلیت‌هایی از جمله پشتیبانی از بازی‌های نسل قبل، بارگذاری 19 برابر سریع‌تر به نسبت PS4 و موارد دیگر می‌شد اکنون اطلاعاتی هم پیرامون قدرت پردازشی نسل آینده Xbox منتشر شده که بیان می‌دارد کنسول نسل بعدی مایکروسافت از کنسول سونی قدرتمندتر و پیشرفته‌تر است.

به گزارش وی جی مگ، خبرنگاری با نام Ainsley Bowden در توییتر با اشاره به چند اینسایدر اظهار کرد کنسول نسل بعدی مایکروسافت که با اسم رمز Xbox Scarlett شناخته می‌شود در مقایسه با PS5 پیشرفته‌تر خواهد بود. می‌توان از این موضوع چنین برداشت کرد که قدرت پردازشی نسل آینده Xbox از رقیب خود بیشتر بوده و قابلیت‌های بیشتری هم به همراه دارد. Bowden تاکید داشته که این اطلاعات از سوی چندین منبع معتبر که مدت‌هاست جزئیات صحیح به اشتراک می‌گذارند به دست آمده و به عبارت دیگر جزو موارد نامعتبر 4chan به شمار نمی‌رود.

قوی‌تر بودن Xbox Scarlett از PS5 جای تعجب چندانی نداشته و مایکروسافت در همین نسل نیز Xbox One X را به عنوان قدرتمندترین کنسول به بازار فرستاده بود. با توجه به پشتیبانی PS5 از رزلوشن 8K، سرعت لود بیشتر، تکنولوژی Ray Tracing و صدای سه‌بعدی باید دید کنسول مایکروسافت چه ویژگی‌های دیگری را در خود تعبیه کرده که می‌تواند فراتر از رقیب خود برود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × 4 =

  • با توجه به اینکه xbox one x پانصد دلاره و سونی هم اعلام کرده ps5 هم پانصد دلاره یعنی تو این یک سال ونیم اینقدر سخت افزار پیشرفت کرده که کنسولی 4برابر قدرتمندتر ا رو با همان قیمت بده