اخبار بازی

گزارش مالی سه ماه پایانی سال 2017 شرکت یوبی‌سافت منتشر شد

گزارش مالی سه ماه پایانی سال 2017 شرکت یوبی‌سافت منتشر شد

وی جی مگ: یوبی‌سافت به تازگی گزارش مالی سه ماه پایانی سال 2017 خود را که از اکتبر آغاز شده و در پایان دسامبر، خاتمه می‌یابد را منتشر کرده است.

به گزارش وی جی مگ، همانطور که انتظار می‌رفت کماکان بیشتر فروش بازی‌های یوبی‌سافت روی پلتفرم PS4 است. در حالی که فروش بازی‌ها روی PS4 نسبت به سال گذشته کاهش داشته اما در مقایسه با سه ماه دوم سال مالی، این مقدار 31 درصد افزایش داشته است. فروش بازی‌ها روی Xbox One نیز نسبت به سه ماه دوم گزارش مالی این شرکت رشد 20 درصدی داشته است. شاید دلیل اصلی آن پشتیبانی بسیار خوب Assassin’s Creed Origins از Xbox One X باشد. میزان فروش روی Nintendo Switch نیز نسبت به سه ماهه دوم سال مالی افت 19 درصدی داشته. یوبی‌سافت در سه ماهه دوم سال مالی جاری خود بازی بسیار خوب Mario + Rabbids Kingdom Battle را به صورت انحصاری برای Switch منتشر کرده بود.

یوبی‌سافت همچنین برنامه خود برای سه ماه آینده که شامل بسته‌های الحاقی برای بازی‌هایی مثل Assassin’s Creed Origins و South Park The Fractured But Whole را معرفی کرد. همچنین آنها بازی بزرگ Far Cry 5 را برای عرضه در این مقطع زمانی در برنامه دارند.

گزارش مالی سه ماه پایانی سال 2017 شرکت یوبی‌سافت منتشر شد

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

ده − دو =