اخبار بازی

گزارش مالی EA منتشر شد؛ تجربه FIFA توسط 42 میلیون نفر

گزارش مالی EA منتشر شد؛ تجربه FIFA توسط 42 میلیون نفر

وی جی مگ: امروز شرکت EA گزارش مالی خود که مربوط به فصل سوم از سال مالی 2018 بود (از آغاز اکتبر تا پایان دسامبر) را منتشر کرد.

به گزارش وی جی مگ، به نظر می‌رسد که این شرکت متحمل ضرری 186 میلیون دلاری شده است. مدیرعامل EA در جلسه ارائه این گزارش اشاره کرد:« گیمرها در سرتاسر جهان میلیون‌ها ساعت روی انجام بازی‌ها ویدیوئی وقت می‌گذارند و ما قصد داریم تا به بالاترین حد در این صنعت برسیم. ما به پیشرفت ادامه می‌دهیم تا بازی‌های فوق‌العاده و محتوای عالی برای آنها عرضه کنیم. محتوای خوبی برای بازی‌های ما در سه ماه آینده منتشر خواهد شد.

رئیس بخش مالی و بازاریابی EA یعنی Blake Jorgensen نیز اعلام کرد که آنها در فصل پایانی سال مالی 2019، بازی‌هایی در پنج سبک مختلف برای سه پلتفرم متفاوت منتشر خواهند کرد. آنها انتظار دارند که میزان فروش و عضویت در سرویس‌های EA افزایش پیدا کند.

در این گزارش مشخص شد که در طی 12 ماه گذشته 42 میلیون نفر FIFA را تجربه کردند و تعداد مخاطب‌های Battlefield 1 نیز به 25 میلیون نفر رسید. در سمت مقابل اطلاعات زیادی در مورد Star Wars Battlefront 2 یکی از بزرگترین بازی‌های EA ارائه نشد. بیش از 70 درصد از افرادی که بازی را تهیه کردند، بخش تکنفره داستانی را تجربه کردند. عدم ارائه آمار فروش این بازی می‌تواند به خاطر فروش نه چندان جالب آن باشد. شاید هم EA قصد دارد تا در گزارش مالی بعدی به آن بپردازد.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

12 + 11 =