اخبار بازی

گیمرها همچنان به دنبال زنده نگه‌ داشتن بازی Gravity Rush 2

گیمرها همچنان به دنبال زنده نگه‌ داشتن بازی Gravity Rush 2

وی جی مگ: سرورهای آنلاین بازی Gravity Rush 2 قرار بود در تاریخ 18 ژانویه گذشته خاموش شوند اما شکل‌گیری کمپینی از جانب هواداران بازی باعث شد تا تاریخ انجام شدن این امر به 18 جولای موکول شود. اکنون آن‌طور که پیداست گیمرها همچنان به دنبال زنده نگه‌ داشتن بازی Gravity Rush 2 هستند.

به گزارش وی جی مگ، تعدادی از بزرگ‌ترین طرفداران Kat (شخصیت اصلی بازی) در توییتر درخواستی تنظیم کرده‌اند تا سرویس آنلاین بازی برای مدتی بیشتری به عملکرد خود ادامه دهد.  در بهترین حالت آن‌ها از سونی تقاضا دارند تا مدت بیشتری سرورها بازی به کار خود ادامه دهند و حداقل انتظار بدین صورت است تا سونی بازی Gravity Rush 2 را به‌روزرسانی کرده تا تمامی محتویات در این مدت زمان برای گیمرها در دسترس قرار بگیرد. در حال حاضر برای دسترسی به تمامی جوانب آنلاین بازی Gravity Rush 2 گیمر باید موارد خاصی را انجام دهد.

بدون شک Gravity Rush 2 از بخش داستانی قدرتمندی برخوردار است و حذف قسمت آنلاین از آن، ارزش خاصی را از آن نمی‌کاهد. اما تنها 18 ماه از انتشار بازی گذشته و دردسترس بودن عملکرد سرورهای آنلاین برای این اثر به نوعی ضروری محسوب می‌شود و مستحق پشتیبانی قدرتمندتر و بهتری است. گیمرها در توییتر با هشتگ‌هایی مانند #DontForgetGravityRush و ارسال آن به مدیران سونی چون شان لیدن و شوهی یوشیدا خواستار توجه به تقاضا خود و زنده نگه‌ داشتن بازی Gravity Rush 2 هستند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × 2 =