اخبار بازی GamesCom 2018

گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077 در Gamescom نمایش عمومی ندارد

گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077 در Gamescom نمایش عمومی ندارد

وی جی مگ: گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077 در Gamescom نمایش عمومی نخواهد داشت. عنوان Cyberpunk 2077 در نمایشگاه E3 امسال حضور بسیار پررنگی داشت. علاوه‌بر رونمایی مجدد در انتهای کنفرانس مایکروسافت، نمایشی پشت درهای بسته برای اهالی رسانه و منتقدان داشت. نمایشی که بسیار خیره‌کننده آن را توصیف کردند و بر همین اساس مخاطبین بسیار مشتاق بودند تا اخبار بیشتری از بازی در اختیارشان گذاشته شود.

به گزارش وی جی مگ، پیش از این استودیو CD Projekt RED احتمال حضور عنوان مورد انتظار در دست ساختش را در نمایشگاه Gamescom تایید کرده بود. در حالی که ممکن است در این نمایشگاه اخبار جدیدی از بازی Cyberpunk 2077 به اشتراک گداشته شود اما انتظار دمو گیم‌پلی قابل‌بازی از Cyberpunk 2077 یا یک تریلر جدید از گیم‌پلی آن را نداشته باشید. حساب رسمی این اثر در توییتر تایید کرده بازی Cyberpunk 2077 در Gamescom غرفه عمومی نخواهد داشت.

این موضوع اگرچه ناامیدکننده محسوب می‌شود اما چندان هم دور از انتظار نبود زیرا اگرچه دمو به نمایش در آمده در E3 بسیار با تحسین همراه شد اما استودیو CD Projekt RED به طور واضح بیان کرده بود که بازی هنوز در مراحل Pre-Alpha قرار دارد. بنابراین افزودن موارد جدید به آن به زمان بیشتری نیاز خواهد داشت. نمایشگاه Gamescom از تاریخ 21 الی 26 آگوست (30 مرداد الی 4 شهریور) در شهر کلن آلمان برگزار خواهد شد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

5 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × 1 =

      • دمتون گرم :yes:
        ولی من بیشتر روی صحبتم با مسئولین CD Project بود 🙄

      • اولا که: Holy Shit 😮
        دوما: جدی جدی؟؟؟
        سوما: اگر هم که شاید به حقیقت بپیونده، احتمالا فقط به شما نشون بدن، وگرنه اگه قرار بود قضیه رو رسانه‌ای بکنن که خب یه تریلر عمومی نشون میدادن دیگه :struggle:
        با توجه به این خبر، این چیزی که شما میگید یعنی: رسانه‌های مختلف رو خیلی Secretطور یه جا جمع کنن، بعد دوباره خیلی Secretطور تریلر رو در اختیارشون بذارن، بعد بگن “خب حالا برید تریلر رو بذارید رو سایتتون که همه دنیا ببینن” 😀
        مگه اینکه زمان دیدن تریلر توک گوشی رو از بغل جیب بدید بیرون لیک کنید تریلر رو بره پی کارش :rotfl: :rotfl: :rotfl: