اخبار بازی

گیم‌پلی بازی The Last of Us Part 2‌ روی PS4 Pro اجرا شده

گیم‌پلی بازی The Last of Us Part 2‌ روی PS4 Pro اجرا شده

وی جی مگ: گیم‌پلی بازی The Last of Us Part 2 در جریان E3 2018‌ برای اولین‌بار به نمایش در آمد اما بسیاری از مخاطب‌ها اعتقاد داشتند که سازندگان این بازی از نکاتی مخفی استفاده کرده‌اند تا گرافیک ساخته خود را بهتر از نسخه نهایی نشان دهند، مسئله‌ای که حالا مورد واکنش طراح گیم‌پلی این اثر قرار گرفته.

به گزارش وی جی مگ، بعد از نمایش گیم‌پلی بازی The Last of Us Part 2 حالا نوبت به امیلیا شاتز طراح گیم‌پلی این بازی رسیده تا توضیحاتی را درباره نمایش انحصاری جدید PS4 ارائه کند. این بازیساز در مصاحبه اخیر خود توضیح داده که در حال حاضر الی به عنوان تنها شخصیت قابل بازی این عنوان شناخته می‌شود اما این مسئله می‌تواند در آینده تغییر کند و فعلا نمی‌توانند صحبت‌ بیشتری در این راستا انجام دهند. شاتز به این نکته نیز اشاره داشته و گفتنی‌های بسیاری در این رابطه وجود دارد و در آینده بیشتر به آن می‌پردازند.

بخش دیگری از صحبت‌های امیلیا شاتز به جزئیات گرافیکی نمایش گیم‌پلی بازی The Last of Us Part 2 اختصاص دارد. هرچند برخی گیمرها اعتقاد داشتند که نمایش اخیر بازی نشان دهنده وضعیت گرافیکی نسخه نهایی نیست اما طراح گیم‌پلی بازی به این مسئله اشاره داشته که دموی E3 2018 روی یک PS4 Pro انجام شده. شاتز اعلام کرده که سازندگان بازی هیچ برنامه‌ای برای کاهش سطح گرافیک بازی در فاز نهایی ندارند و محصول نهایی نیز با همین جزئیات در اختیار دارندگان PS4 و PS4 Pro قرار می‌گیرد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 + دو =

  • حاچ خانوم حالا اینا رو بیخیال بگو بازی کی میاد
    اون موقع س که همه این صحبتا ، صحت و شبهه و راست و دروغش مشخص میشه
    حرفو که همه بلدن بزنن…………….