اخبار بازی

یهودی‌ها کار دست PewDiePie دادند

هفته گذشته کاربر PewDiePie در وبسایت یوتیوب تعدادی ویدئو را منتشر کرد که در بخش‌هایی از آن به یهودی‌ها توهین شده بود. بعد از این ماجرا دیزنی و زیرمجموعه این شرکت یعنی Maker Studios که با همکاری سازندگان Waking Dead یعنی استودیو Skybound برنامه‌ای را که برای PewDiePie تولید می‌کردند را متوقف ساختند. در آن زمان ماجرا برای دارنده بیشترین دنبال کننده در شبکه یوتیوب به نظر پایان یافته می‌رسید اما مشخص شد که تبعات این ویدئوها همچنان برای PewDiePie ادامه دارد.

به تازگی اما مسئولین یوتیوب و گوگل اعلام کرده‌اند که از این پس همکاری خود با PewDiePie را به حداقل می‌رسانند. در ابتدا برنامه Reality Show این کاربر که در سرویس انحصاری Youtube Red پخش می‌شد، ساختش متوقف شد و یوتیوب اعلام کرد که دیگر کانال PewDiePie جایی در تبلیغات ویژه گوگل ندارد. تبلیغات ویژه گوگل در اصل برنامه‌ای است که طی آن کانال‌های پرطرفدار یوتیوب معرفی و شناسانده می‌شوند و با در اختیار داشتن 53 میلیون دنبال‌کننده، کانال PewDiePie در یوتیوب به عنوان پرطرفدارترین کانال موجود شناخته می‌شد.

PewDiePie که در چند ویدئو خود به یهودی‌ها در قالب تصاویری توهین کرده بود در این زمینه توضیح داده که «تنها هدف من از تولید ویدئو ساخت سرگرمی برای مخاطب‌ها و طرفدارانم است. من تاکنون از این فضا به هیچ وجه برای انتقال نظرات سیاسی و مذهبی استفاده نکرده و نمی‌کنم.» ویدئو مورد نظر در حال حاضر با توجه به قوانین یوتیوب از این شبکه آنلاین حذف شده است. این می‌تواند پایانی برای دوران اوج PewDiePie در پرمخاطب‌ترین وبسایت به اشتراک‌گذاری ویدئو در دنیا باشد. وبسایتی که در حال حاضر تبدیل به یکی از محبوب‌ترین محیط‌ها برای طرفداران بازی‌های ویدئویی شده.

 

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سیزده − 4 =