اخبار بازی

یوبی‌سافت روایت داستان خطی را کنار می‌گذارد

از این پس فلسفه Ubisoft تغییر می‌کند و این شرکت روایت داستان خطی را کنار می‌گذارد. اولین بازی که در این فلسفه جدید قرار می‌گیرد، قسمت بعدی Assassin’s Creed است. سرج هسکات مدیر بازرگانی یوبی‌سافت در مصاحبه اخیر خود با روزنامه فرانسوی لوموند توضیح داده که «بازی نباید گیمر را مجبور به قرار گرفتن در یک مسیر مستقیم کند و باید چیزی شبیه به – کارخانه حکایت – باشد.» البته مشخص نیست منظور دقیق هسکات از عبارت کارخانه حکایت چیست اما می‌توان انتظار داشت که فلسفه جدید یوبی‌سافت سعی دارد مسیرهای مختلفی را برای روایت داستان در اختیار گیمر قرار دهد.

هرچند به گفته هسکات دو بازی Far Cry: Primal و Watch Dogs 2 تاحدودی در این مسیر حرکت کرده‌اند اما بازی که کامل از این فلسفه جدید پشتیبانی می‌کند، قسمت بعدی Assassin’s Creed است. هسکات در بخش دیگری از صحبت‌های خود به این نکته اشاره کرده که تیم سازنده قسمت جدید Assassin’s Creed سیستمی را طراحی کرده که طی آن شما تمام نتایج به دست آمده از رفتار خود در بازی را مشاهده می‌کنید. مدیربازرگانی یوبی‌سافت به این نکته اشاره کرده که «در قسمت‌های پیشین شما با شخصیت‌های مهمی برخورد داشتید اما هیچ تاثیری از برخورد با آنها در دنیای اطراف خود نمی‌دیدید و تنها خط داستانی بازی جلو می‌رفت.»

در ماه سپتامبر گذشته Yves Guillemot مدیرعامل یوبی‌سافت اعلام کرده بود که قسمت بعدی Assassin’s Creed در سال 2018 منتشر می‌شود اما هسکات در مصاحبه خود به سال 2017 اشاره داشته. می‌توان انتظار داشت که با وجود غیبت Assassin’s Creed در سال جاری میلادی و اکران فیلم این مجموعه، احتملا قسمت بعدی برای انتشار در انتهای سال آینده میلادی آماده شود.

 

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 − 13 =

  • خدا رو شکر. بنظر بعد ازEA حالا نوبت یوبی سافت هست که دست از پول پرستی بر داره و به اصل خودش بر گرده. تو این زمینه هم میتونن از بازیهای مثل مس افکت و ویچر الگو برداری کنن.