اخبار بازی

یوبی‌سافت مخفیانه Loot Box را به Rainbow Six Siege اضافه کرد

یوبی‌سافت مخفیانه Loot Box را به Rainbow Six Siege اضافه کرد

وی جی مگ: در حالی که چند سال از عرضه رسمی Rainbow Six Siege می‌گذرد این بازی هنوز توسط یوبی‌سافت پشتیبانی شده و محتوای جدید برای آن عرضه می‌شود. این بازی در طول این مدت شاهد تغییرات بسیار زیادی بوده است.

به گزارش وی جی مگ، در حالی که تنها چند هفته به آغاز رویداد Outbreak باقی مانده است یوبی‌سافت سیستم دریافت آیتم به نام Outbreak Packs را معرفی کرد. البته این پک‌ها در واقع همان Loot Box هستند. شرکت سازنده قول داده است که امکان دریافت آیتم‌های مشابه وجود ندارد و اگر گیمر 50 لوت باکس داشته باشد، 50 آیتم تزئینی متفاوت دریافت خواهد کرد.

افرادی که به دریافت این آیتم‌های تزئینی علاقه دارند باید 15000 واحد پولی داخل بازی و یا 115 دلار هزینه کنند. البته با اولین اتصال به سرور‌ها، 4 بسته رایگان به گیمر هدیه داده می‌شود. یوبی‌سافت روز گذشته با افزایش قیمت 20 دلاری Rainbow Six Siege انتقادات زیادی را متحمل شده است. همچنین به نظر می‌رسد که این اثر به زودی از تمام قدرت PS4 Pro و Xbox One X استفاده خواهد کرد اما زمان عرضه دقیق این به‌روزرسانی در حال حاضر مشخص نیست. Rainbow Six Siege در حال حاضر برای PC، PS4 و Xbox One قابل تهیه و بازی است.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

بیست + چهار =