اخبار بازی

یوبی‌سافت The Division 2‌ را معرفی کرد

وی جی مگ: امروز کمپانی Ubisoft و استودیو بازیسازی Massive Entertainment بازی The Division 2 را معرفی کردند. طبق گفته کارگردان این مجموعه جولین گرایتلی قسمت اول The Division تنها شروعی برای یک سری بزرگ بود و حالا آنها به سختی مشغول کار روی The Division 2 هستند.

به گزارش وی جی مگ، همچون گذشته استودیو Massive Entertainment در کنار چند استودیو دیگر شامل Ubisoft Annecy، Redstorm، Reflections، Ubisoft Bucharest، Ubisoft Sofia و Ubisoft Shanghai مراحل توسعه این بازی را پیش می‌برنند. قسمت دوم از مجموعه The Division از نسخه ارتقا یافته موتور گرافیکی Snowdrop استفاده می‌کند که با قسمت اول این سری معرفی شد.

طبق گفته سازندگان این نسخه از موتور گرافیکی مورد استفاده آنها قابلیت‌های بیشتری نسبت به گذشته داشته و تیمی کوچک یک ماه بعد از انتشار نسخه اول مراحل ابتدایی توسعه ایده اولیه The Division را شروع کرده‌اند. البته این به معنی پایان کار نسخه اول مجموعه نیست و همچون به‌روزرسانی و مراحل بیشتری برای آن عرضه می‌شود.

کمپانی Ubisoft تایید کرده که اطلاعات تکمیلی از The Division 2 در نمایشگاه E3 2018 برای مخاطب‌ها ارائه می‌شود. عنوانی که احتمالا بخش مهمی از مراسم یوبی‌سافت در نمایشگاه E3‌ آینده را به خود اختصاص می‌دهد.

یوبی‌سافت The Division 2‌ را معرفی کرد 1

منبع: Dualshockers

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

6 + یازده =

  • این نسخه تنها شروعی برای یک سری بزرگ بود؟؟؟!!!!
    حقیقتا هرجور به عنوان یک گیمر به این بازی نگاه میکنم چیزی ازش نمیبینم که بشه اسمش رو گذاشت ” بزرگ ”
    ایده بازی جالب بود اما پیاده سازیش افتضاح و فقط مثل 99% اثار فاخر :rotfl: :rotfl: یوبی سافت هایپ الکی,,,
    امیدوار بودم یوبی سافت کلا این آیپی رو بیخیال میشد.