اخبار بازی

یوشیدا: بازی جدید Sucker Punch را بارها و بارها بازی کردم

یوشیدا: بازی جدید Sucker Punch را بارها و بارها بازی کردم

در سال 2014 بود که استودیوی Sucker Punch آخرین بازی خود را که در واقع یک DLC با نام First Light برای Infamous Second Son بود را منتشر کرد. از این تاریخ سه سال می‌گذرد اما تا به این لحظه کوچک‌ترین خبری از بازی جدید این استودیو نیست.

هر ساله در E3 و PSX تعداد زیادی از طرفداران و گیمر‌ها منتشر معرفی شدن بازی جدید این استودیو هستند اما هنوز خبری در مورد آن منتشر نشده است. در مصاحبه جدید رئیس استودیوهای جهانی سونی Shuhei Yoshida سوالات زیادی در موارد مختلف پرسیده شد که در این میان وضعیت بازی جدید Sucker Punch شاید یکی از مهم‌ترین سوال‌ها بود.

در این مصاحبه اشاره شد که یوشیدا در E3 2015 اشاره کرده که بازی جدید این استودیو را تجربه کرده و بسیار به آن علاقه دارد، پس چگونه بعد از دو سال هیچ گونه اطلاعاتی در مورد این بازی منتشر نشده است؟ یوشیدا در پاسخ گفت که بازی جدید این استودیو را بار‌ها و بارها بعد از آن مقطع زمانی تجربه کرده است اما هر بار که می‌خواست اطلاعات جدیدی بروز دهد جمله خود را قطع می‌کرد، انگار که شاید نباید در مورد این بازی صحبت کند.

با توجه به این صحبت‌ها به نظر می‌رسد که بازی جدید Sucker Punch هنوز در حال ساخت است و به نظر می‌رسد که یکی از پروژه‌هایی بوده است که سونی ترجیح داده فعلا در مورد آنها صحبت نکند.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × 2 =

    • کار عجیبی نیست با داشتن این همه بازی in Development که همه رو هم نشون دادن، واسه چی بیان این رو هم نشون بدن بگن 2 سال دیگه میاد؟ استرس تیم سازنده رو ببرن بالا یا انتظار گیمرها از عرضه زودش؟ اگر Death stranding و the last of us 2 رو هم انقدر زود نشون نمیدادن انقدر انتظار از کنفرانس سونی بالا نمیرفت