اخبار بازی

یکی از دشمن‌های Bloodborne بعد از سه سال پیدا شد !

زمانی که هیدتاکا میازاکی کارگردان Bloodborne این بازی را در جریان PSX 2014 به نمایش در آورد، مبارزه‌ای را با یک دشمن غول‌پیکر انجام داد که تیغه‌هایی آتشین را در دست دست داشت. تا اینجای کار هیچ چیز عجیبی وجود ندارد اما بعد از انتشار بازی بسیاری از گیمرها گزارش دادند که این دشمن خاص در هیچ نقطه‌ای از بازی پیدا نمی‌شود و احتمالا جزئی از محتوای حذف شده پیش از انتشار بوده.
اکثر گیمرها این دشمن را از یاد برده بودند تا اینکه روز گذشته یکی از کاربرهای ردیت با انتشار تصویری اعلام کرد که توانسته دشمن به نمایش در آمده در جریان PSX 2014 را پیدا کند. به نظر می‌رسد که این غول در Depth 4 Cursed و Defiled Root Chalice قرار داشته و تاکنون کسی به آن توجه نکرده.
البته باید این مسئله را در نظر گرفت که احتمال دیده شدن دشمن مورد نظر توسط دیگر گیمرها وجود داشته اما تاکنون هیچکس گزارشی را در اینترنت مبنی بر پیدا کردن آن منتشر نکرده بود. با کشف دوباره این دشمن عجیب حالا تعداد زیادی از مخاطب‌های Bloodborne برای بار دیگر به سراغ ساخته From Software رفته‌اند تا شاید رازهای جدیدی را در این بازی انحصاری برای PS4‌ پیدا کنند.

منبع

برچسب‌هاBloodborne PS4 PSX 2014 sony
محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × سه =