اخبار بازی

یکی از طراحان Witcher 3 به استودیوی سازنده Dying Light پیوست

یکی از طراحان Witcher 3 به استودیوی سازنده Dying Light پیوست 1

همانطور که مطلع هستید Witcher 3 پایانی بر داستان گرالت و احتمالا این سری از بازی خواهد بود اما شاید DNA آن به بازی دیگری سرایت کند.

یکی از طراحان بازی The Witcher 3: Wild Hunt با نام Monnier که طراح ارشد بازی Gwent نیز بود به استودیوی Techland پیوسته تا به آنها برای ساخت بازی جدیدشان که در ماه می معرفی می‌شود، کمک کند. اگر به خاطر ندارید Gwent یک مینی گیم در سری بازی‌های Witcher بود که به خاطر محبوبیت زیاد تبدیل به یک بازی جداگانه با تم اصلی سری Witcher شد.

استودیوی Techland نیز این خبر را در مصاحبه با یوروگیمر تایید کرد و در مورد بازی جدیدشان گفت:« بازی جدیدمان یک بازی فانتزی است که از محیط جهان باز و المان‌های نقش‌آفرینی استفاده می‌کند.»

با توجه به تجربیات Monnier ملحق شدن او به Techland می‌تواند وزنه بسیار سنگینی از لحاظ تجربی برای آنها باشد. بازی جدید این استودیو شامل بخش تک‌نفره و چند‌نفره خواهد شد و همچنین از قابلیت Co-Op پشتیبانی می‌کند. در حال حاضر مراحل ساخت این بازی در استودوی Techland Warsaw ادامه پیدا می‌کند. اطلاعات خاصی از این بازی به بیرون درز پیدا نکرده است اما Techland امیدوار است تا این بازی قبل از پایان سال 2018 به بازار عرضه شود.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

16 − یازده =