اخبار بازی

یکی از مدیران اجرایی بخش Playstation این ماه بازنشست می‌شود

یکی از مدیران اجرایی بخش Playstation این ماه بازنشست می‌شود

امروز معاون ریاست Sony Interactive Entertainment ژاپن و آسیا آقای Shiro Kawauchi بازنشستگی خود را به صورت رسمی مورد تایید قرار داد.
او در سال 2015 به این سمت منصوب شده بود و وظیفه اصلی او کنترل بازار ساخت بازی‌های Third Party در کشور‌های ژاپن و آسیایی بود. او قبل‌تر از این رئیس Sony Interactive Entertainment کشور کره جنوبی بود و این سمت از سال‌های 2010 تا 2015 در اختیار او بود. کره‌جنوبی یکی از کشور‌های بسیار عجیب در زمینه بازار کنسول‌های خانگی است چون گیمر‌ها تمرکز زیادی به استفاده از PC برای بازی کردن دارند. Kawauchi توانست در دوران مدیریت خود زمان عرضه بسیار خوبی برای PS4 فراهم کند و باعث شد که این کنسول فروش بسیار خوبی در کره جنوبی داشته باشد.

او همچنین باعث افزایش استفاده از زبان کره‌ای در بازی‌ها شد. شاید صحبت‌ کردن در مورد خدمات این مرد چندان کافی نباشد چون او شخصیتی بسیار محبوب بین هواداران در کشور‌های شرقی است و او شاید یکی از محبوب‌ترین چهره‌های جشن‌های مربوط به زمان عرضه PS4 بود. در هر حال Kawauchi به انتهای مسیر شغلی خود در Playstation نزدیک شده و هفته آینده بعد از مدت‌ها خدمت به سونی و در نهایت دنیای بازی و گیمرها، بازنشسته خواهد شد.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × 4 =