اخبار بازی

یک تاخیر دیگر برای Alone in the Dark

Alone in the dark

شرکت THQ Nordic اعلام کرد که انتشار بازی Alone in the Dark را به ماه مارس 2024 موکول کرده است. با ویجی‌مگ همراه باشید.

این بازی که توسط Pieces Interactive توسعه یافته بود، در اصل برای انتشار در اکتبر ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده بود، اما به ۱۵ ژانویه ۲۰۲۴ تغییر یافت تا از شلوغی ماه اکتبر و گم شدن در بین بازی‌های مختلف این ماه جلوگیری کند. البته THQ Nordic اعلام کرد که این زمان اضافی نیز برای پولیش هرچه بیشتر بازی استفاده خواهد شد. دلیل تاخیر این بار اینطور اعلام شده است که «فصل کریسمس برای توسعه‌دهندگان بازی پر از استرس است»، بنابراین نسخه جدید Alone in the Dark در ۲۰ مارس ۲۰۲۴ (اول فروردین 1402) منتشر می‌شود.

سلامتی و رفاه تیم‌ما اولویت بالایی دارد و قصد داریم از هرگونه فشار کاری بیش از حد در تعطیلات کریسمس جلوگیری کنیم. ما متوجه هستیم که بسیاری از افراد منتظر انتشار بازی هستند، اما صبر شما پاداش خوبی به همراه خواهد داشت.

نسخه جدید Alone in the Dark ورژن دوباره‌سازی و از نو تصور شده از بازی ترسناک و کلاسیک Alone in the Dark است که به شما اجازه می‌دهد داستان را از چشم یکی از دو شخصیت Emily و Edward که به ترتیب ستاره‌های هالیوودی Jodie Comer و David Harbour در نقش آنها بازی خواهند کرد، تجربه کنید. در Alone in the Dark باید محیط خود را کاوش کنید، با هیولاها مبارزه کنید، معماها را حل کنید و به کشف وقایع شوکه کننده Derceto Manor بپردازید.

داستان بازی را میکائیل هدبرگ که قبلا بر روی عناوینی همچون SOMA و Amnesia: The Dark Descent کار کرده، نوشته است، هیولاهای بازی را گای دیویس (همکار سابق گیلرمو دل تورو) طراحی کرده و موسیقی بازی نیز به دست جیسون کوهنن ساخته می‌شود.

این بازی برای PC, Xbox Series X/S و PlayStation 5 در دسترس خواهد بود و اگر می‌خواهید قبل از انتشار، پیش نگاهی به بازی داشته باشید، می‌توانید نسخه‌ی قابل بازی Prologue که شما را در نقش دختر بچه ۱۱ ساله‌ای بنام گریس ساندرز قرار می‌دهد، از Steam دریافت کنید.

تحریریه وی جی مگ

تحریریه وی جی مگ

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

16 + 9 =