اخبار بازی

یک ساعت اول Shenmue 3 را تجربه کنید

یک ساعت اول Shenmue 3 را تجربه کنید

چند ماه تا عرضه بازی Shenmue 3 باقی نمانده است و یک خبر خوب برای کسانی که در Kickstarter این بازی را حمایت کرده اند. اگر از کسانی بوده باشید که برای ساخت این بازی در کیک استارتر کمک کرده باشید می توانید یک ساعت اول Shenmue 3 را تجربه کنید.

وی جی مگ: قرار است که یک دمو از یک ساعت اول این بازی در نیمه دوم سپتامبر یعنی تقریبا یک ماه دیگر منتشر شود و این دمو در دسترس کمک کنندگان به ساخت این بازی قرار می گیرد. در این دمو که حدودا 1 ساعت اول بازی و در قسمتهای اولیه بازی یعنی Bailu Village انجام میپذیرد، محدودیت تعداد و دفعات بازی وجود ندارد و کاربران به دفعات میتوانند این دمو را تجربه کنند. همچنین سیوی که در این نسخه دمو انجام می شود به نسخه اصلی منتقل نمیشود و در نسخه اصلی مجددا باید تمامی قستمها بازی شود.

بازی شنمو برای کنسول Dream Cast کمپانی سگا در اواخر دهه 90 میلادی عرضه شد و یکی از بهترین بازیهای این کنسول بود که به دلیل شکست تجاری کنسول دریم کست نسخه سوم آن دیگر تولید نشد و بعد از مدتها کش و قوس، قرار است این بازی در نوامبر امسال حدودا 3 ماه دیگر عرضه شود. این بازی به صورت اختصاصی کنسولی روی PS4 عرضه می شود و نسخه PC آن نیز به صورت اختصاصی روی Epic Game Store منتشر خواهد شد.

اگر گیمر قدیمی هستید احتمالا این بازی را به یاد دارید. البته نسخه 1 و 2 این بازی به صورت ریمستر شده روی PS4 و XBOX One و Windows عرضه شده اند. بهتر است قبل از خرید نسخه سوم دو نسخه قبلی را تجربه کنید و با حال و هوای این بازی آشنا شوید.

تحریریه وی جی مگ

تحریریه وی جی مگ

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهارده − سیزده =