اخبار بازی

یک هفته بعد از عرضه، Conan Exiles بودجه خود را برگرداند

کمپانی Funcom امروز اعلام کرد که بازی Open World و آنلاین Conan Exiles توانست یک هفته بعد از عرضه در استیم به فروشی معادل 320 هزار نسخه دست پیدا کرده و بودجه اولیه ساخت خود را برگرداند.

استودیو نروژی همچنین Dev Kit بازی خود را امروز منتشر کرد که به کاربرها اجازه ساخت ماد را می‌دهد. ساخته‌های گیمرها می‌توان به صورت رایگان در اختیار دیگر مخاطب‌ها قرار گیرد. چند سالی است که بازی‌های Open World‌ به خوبی مورد توجه گیمرها قرار می‌گیرند. یکی دیگر از عناوینی که توانست به همین شکل موفق شود، Ark: Survival Evolved بود. بازی که طرفداران بسیاری روی کنسول‌های خانگی و PC به دست آورد و تنها بعد از گذشت یک ماه به فروشی یک میلیونی دست پیدا کرد.

قابلیت Early Access شبکه استیم که اکنون Conan Exiles به وسیله آن منتشر شده به سازنده‌ها اجازه می‌دهد که بازی خود را در شرایطی که ساختش هنوز به پایان نرسیده، منتشر کنند. با توجه به این مسئله، سازنده بازی خود را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد و ادامه روند ساخت آن را به واسطه نظرات آنها انجام می‌دهد.

این بازی براساس مجموعه کتاب‌های فانتزی Conan the Barbarian ساخته که وظیفه نوشتن آنها را رابرت هاوارد برعهده داشت. اولین قسمت از این مجموعه در سال 1932 منتشر شد و در سال 1982 به پرده نقره‌ای سینما راه یافت که نقش اصلی آن را هم Arnold Schwarzenegger برعهده داشت. استودیو Funcom پیش از این بازی دیگری را بر اساس کونان ساخته بود که Age of Conan نام داشت و در ژانر MMO قرار داشت.

 

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 − نه =