اخبار بازی

یک Dev Kit کنسول PS4 با هشتصد گیگابایت دیتا به فروش رفته است

یک Dev Kit کنسول PS4 با هشتصد گیگابایت دیتا به فروش رفته است 1

فکر کنید به یک حراج رفته‌اید و در این میان توانستید یک Dev Kit مربوط به کنسول PS4 را خریداری کنید. (Dev Kit به کنسول‌هایی گفته می‌شود که استودیو‌ها، بازی‌های خود را روی آن ساخته و تست می‌کنند.)

یک کاربر در سایت Reddit با نام Kaneda2004 به تازگی یک Dev Kit کنسول PS4 را خریداری کرده است که به نظر قبلا توسط استودیوی United Front Games استفاده می‌شده است. این استودیو در آخرین کار خود Sleeping Dogs را به بازار عرضه کرده بود اما چند ماه قبل این آنها به خاطر ورشکستگی تعطیل شد. کنسول خریداری شده دارای 800 گیگابایت دیتا در مورد بازی جدید این استودیو است اما به خاطر قفل امنیتی این دستگاه هیچگاه نمی‌توان به آن دست پیدا کرد. Kaneda2004 در محافل مختلف خواسته است کسانی که می‌توانند این قفل را بازگشایی کنند به او کمک کنند چرا که شاید نکته جالبی در مورد بازی کنسل شده این استودیو بدین شکل کشف شود. قفل کنسول‌های Dev Kit باید هر 90 روز از سمت سونی بروزرسانی شود در غیر این صورت کنسول مورد نظر غیرقابل استفاده خواهد شد. اگر هم نکته خاصی از این کنسول Dev Kit به بیرون درز پیدا نکند باید به Kaneda2004 تبریک گفت زیرا پیدا کردن نسخه Dev Kit مربوط به کنسول‌های نسل حاضر امری تقریبا نشدنی است. اگر هم امکان خرید کنسول‌های Dev Kit وجود داشته باشند آنها متعلق به نسل قبلی کنسول‌ها خواهند بود.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفده − چهارده =

  • یه خورده عجیبه و یه خورده غریبه.
    به همین راحتی نمیشه دو کیت رو از یه شرکت هرچند ورشکست شده در آوورد. اینا به شخص تحویل داده میشه و تهعد دارن. اونم دو کیت ps4 که خیلی کارا میشه روش کرد.
    عجیبه خبر.