اخبار بازی

کنسول PS4 در خانه 10 درصد جمعیت بریتانیا

کنسول PS4 در خانه 10 درصد جمعیت بریتانیا

وی جی مگ: آخرین آمار موجود نشان می‌دهد که بریتانیا جمعیتی 66 میلیون نفری دارد و از سویی مشخص شد که کنسول PS4 تاکنون 6 میلیون دستگاه فروش در این منطقه داشته. آمار و ارقامی که نشان می‌دهد کنسول PS4 در خانه 10 درصد جمعیت بریتانیا حضور دارد.

به گزارش وی جی مگ، پنج سال از عمر کنسول PS4 در بازار‌های مختلف می‌گذرد و فروش پلتفرم سونی در سطح بسیار خوبی قرار دارد. کنسولی که به خصوص در اروپا و البته بریتانیا بیش از همیشه و البته نسبت به رقیب اصلی خود یعنی Xbox One مورد توجه قرار داشته.

کریستوفر درینگ از گیم‌اینداستری به تازگی اعلام کرده که فروش کنسول PS4 در سال 2018 به یک میلیون دستگاه رسیده و بریتانیایی‌ها آمار کلی این پلتفرم را در منطقه خود به 6 میلیون دستگاه رسانده‌اند. با نگاهی به آمار فروش Xbox One متوجه می‌شویم که مایکروسافت با فروش 5 میلیون دستگاه از کنسول خود در بریتانیا فاصله زیادی ندارد و احتمالا در اوایل سال آینده به رقم دست پیدا می‌کند.

در نهایت باید به این مسئله اشاره کرد که هرچند اختلاف فروش کنسول‌های PS4 و Xbox One در آمریکا و بریتانیا زیاد نیست اما عملکرد خوب سونی در مناطق دیگر دنیا و به خصوص ژاپن باعث به وجود آمدن فاصله قابل توجهی شده.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 + 16 =