اخبار بازی

پیش‌بینی فروش 25 میلیون Nintendo Switch تا مارچ 2019

پیش‌بینی فروش 25 میلیون Nintendo Switch تا مارچ 2019

وی جی مگ: شرکت نینتندو انتظار دارد تا انتهای سال مالی جاری 20 میلیون دستگاه از کنسول هیبریدی خود را به فروش برساند. این در حالی است که پیش‌بینی سازمان انیستیتو تحقیقاتی اقتصادی Ace (به صورت مخفف AERI) خبر از فروش 25 میلیون Nintendo Switch تا مارچ 2019 می‌دهد و ظاهرا این شرکت تحقیقاتی به عناوینی چون Super Smash Bros. Ultimate و Pokémon: Let’s Go, Pikachu!/Let’s Go, Eevee! اطمینان بیشتری نسبت به ناشر آن‌ها دارد.

به گزارش وی جی مگ، تحلیل‌گر این سازمان آقای هیدکی یاسودا نتایج بررسی خود بخش مالی شرکت نینتندو را به شرکت گذاشته که شامل پیش‌بینی‌های جالبی است. یاسودا انتظار دارد درآمد شرکت نینتندو برای کل سال مالی جاری به 1.36 تریلیون ین برسد و سود عملیاتی این شرکت هم به 330 میلیارد ین اشاره داشته باشد. این میزان به طور قابل ملاحظه‌ای بیشتر از انتظار خود کمپانی نینتندو است و دلیل آن هم ناشی از پیش‌بینی فروش 25 میلیون Nintendo Switch و 140 میلیون واحد بازی تا انتهای سال مالی جاری توسط AERI می‌شود.

این پیش‌بینی مجموع میزان فروش Switch را تا انتهای 31 مارچ 2019 به 42.79 میلیون واحد می‌رساند که در مقایسه میزان مورد انتظار نینتندو به 37.79 میلیون واحد اشاره داشت. از طرفی دیگر در هنگام ارائه گزارش مربوط به سه‌ماهه ابتدایی سال مالی جاری به دلیل رشد کنسول‌های بازی، افزایش قابل توجه درآمد گزارش شده بود. انتظار می‌رود در سه‌ماهه بعدی نیز این مورد گسترش پیدا کند. به همین علت یاسودا اظهار می‌کند که تولید Switch به صورا قابل ملاحظه‌ای در تابستان زیاد می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

16 + 9 =