اخبار بازی

بیش از 27 درصد مخاطب‌ها در میان خرید بازی دیجیتال منصرف می‌شوند

بیش از 27 درصد مخاطب‌ها در میان خرید بازی دیجیتال منصرف می‌شوند

وی جی مگ: براساس آخرین تحقیقات به عمل آمده بیش از 27 درصد مخاطب‌ها در میان خرید بازی دیجیتال منصرف می‌شوند زیرا مراحل خرید بیش از اندازه طول می‌کشد و به نظر می‌رسد برای بسیاری سرعت عمل از امنیت اهمیت بیشتری دارد.

به گزارش وی جی مگ، وقتی صحبت از خرید بازی دیجیتال در هر فروشگاهی می‌شود، راحتی استفاده و سرعت بیش از هر فاکتور دیگری حتی امنیت در اولویت خریدار قرار می‌گیرد. به طور دقیق اگر بخواهیم بررسی کنیم 77 درصد پلیرها سرعت و 46 درصد آن‌ها آسان بودن استفاده را به عنوان مهم‌ترین ملاک خود در نظر می‌گیرند. استفاده از PayPal بزرگ‌ترین شیوه خرید در سرتاسر دنیا به شمار می‌رود و 26 درصد گیمرها استفاده از آن را به هر روش دیگری ترجیح می‌دهند.در انتهای جدول حدود 2 درصد از مخاطبین هم از طریق ارز اینترنتی هم‌چون بیت‌کوین اقدام به خرید می‌کنند. البته این موضوع جای تعجبی هم ندارد. به لطف نوسانات ارز اینترنتی، سال گذشته استیم پشتیبانی از ارز اینترنتی برای خرید را رها کرد و این نوع ارز به کالای به ثبات‌تری به نسبت پول نقد واقعی تبدیل شده است.

هنگامی هم که صحبت از کمک مالی به استریمرها می‌شود گیمرها باز هم اسفاده از PayPal را ترجیح می‌دهند و میزان پول زیادی را هم صرف این کار می‌کنند. کمک مالی‌ها و هزینه‌های صرف شده برای حق اشتراک به مبلغی حدود 1.5 میلیارد دلار تنها در سال 2018 اشاره دارد. بنابراین اصلا جای تعجب ندارد که که استریمر معروفی هم‌چون Ninja در ماه 500 هزار دلار درآمد دارد.

گزارش SuperData یادداشتی در خصوص سرویس‌های اشتراکی چون Xbox Game Pass و Origin Access ارائه می‌کند. بسیاری از مخاطب‌ها به جای خرید مستقیم سریال‌ها یا موسیقی از سرویس‌های اشتراکی برای تهیه آن‌ها استفاده می‌کنند و این موضوع به بازی‌ها هم سرایت کرده است. همین نکته فرصت خوبی را برای بازی‌سازان و ناشران به منظور پیشرفت سرویس‌های ابری فراهم می‌کند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × سه =