اخبار بازی

استودیو جدید خالق Dead Space توسط 2K Games احداث شد

استودیو جدید خالق Dead Space توسط 2K Games احداث شد

وی جی مگ: کمپانی Take-Two و 2K Games استودیو جدیدی را در سیلیکون ولی احداث کردند که توسط خالق Dead Space اداره و مدیریت خواهد شد.

به گزارش وی جی مگ، مایکل کاندری یکی از موسسین استودیو Sledgehammer Games که سابقه کار به عنوان مدیر عملیاتی در استودیو تعطیل شده Visceral Games را هم داشته به عنوان رئیس این استودیو جدید 2K برگزیده شده است. در کارنامه کاندری عناوین مختلفی از مجموعه Call of Duty مانند Modern Warfare 3، Advanced Warfare و WW2 به چشم می‌خورند. هم‌چنین کاندری در استودیو Visceral Games به عنوان خالق Dead Space هم شناخته می‌شود.

به گفته کمپانی Take-Two، مایکل کاندری تیم جدیدی را درون این استودیو تشکیل داده و هدایت می‌کند تا روی پروژه‌ای که تاکنون معرفی نشده کار کنند. با توجه به این که این استودیو به تازگی سر و شکل گرفته، به نظر می‌رسد مدت زمانی قابل توجهی طول می‌کشد تا جزئیاتی از بازی جدید در دست ساخت آن به اشتراک گذاشته شود.

کاندری در خصوص این همکاری و پیوستن به استودیو جدید 2K Games اظهار کرد «کمپانی 2K خلاقیت و تکنولوژی مخصوص به خود دارد که با زیرساخت‌هایی در سطح جهانی مورد پشتیبانی قرار می‌گیرد. همین مورد مقدمات را فراهم می‌سازد تا تیمی درون استودیو ایجاد شده و تجربه‌ها با یکدیگر ادغام شوند تا از آن‌ها به منظور تولید و توسعه بازی‌های نسل بعد استفاده شود. این فرصت ویژه و کمیابی است که به توسعه‌دهندگان داده شده تا برای شکل‌گیری استودیو جدیدی درون سیلیکون ولی به همدیگر کمک کنند.»

دیوید اسمیلر رئیس شرکت 2K Games هم از ایجاد استودیو جدید و هم‌چنین پیوستن مایکل کاندری به آن‌ها ابراز خوشحالی کرد. لازم به ذکر است این استودیوی جدید، پنجمین استودیو زیرمجموعه 2K Games محسوب می‌شود. Visual Concepts، Firaxis Games، Hangar 13 و Cat Daddy Games چهار استودیو دیگر 2K به شمار می‌روند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نه + 3 =