اخبار بازی

انتظارات 2K Games از سخت‌افزار PS5 و Xbox Scarlett

انتظارات 2K Games از سخت‌افزار PS5 و Xbox Scarlett

وی جی مگ: تهیه کننده بازی WWE 2K19 به تازگی صحبت‌هایی را درباره پلتفرم‌های خانگی نسل آینده صورت داده و به صورت کلی درباره انتظارات 2K Games از سخت‌افزار PS5 و Xbox Scarlett توضیحاتی را ارائه کرده که در ادامه به بخشی از آن می‌پردازیم.

به گزارش وی جی مگ، مارک لیتل تهیه‌کننده بازی WWE 2K19 در گفت و گوی اخیر خود به این نکته اشاره داشته که سخت‌افزار PS5 و Xbox Scarlett باید در زمینه فضای ذخیره‌سازی اطلاعات و فورمت دریافت اطلاعات تغییراتی را نسبت به استانداردهای فعلی صورت دهند. در حال حاضر با تبدیل شدن وضوح تصویر 4K به عنوان یک استاندارد تصویری بسیاری از سازندگان برای گنجاندن اطلاعات حجیم در بلوری‌هایی که تنها 50 گیگابایت ظرفیت دارند با مشکلاتی روبرو هستند.

لیتل در این زمینه توضیح داده که در حال حاضر استفاده از بلوری با توجه به وضوح 4K و افزایش حجم بازی‌ها فرایند سختی را پیش روی سازندگان قرار می‌دهد. از دید تهیه‌کننده بازی WWE 2K19 یکی از اصلی‌ترین چالش‌های آنها هر ساله این موضوع است که چگونه اطلاعات را در بلوری قرار داده و به بارگذاری سریع نیز دست پیدا کنند.

در حال حاضر شایعاتی در همین زمینه به وجود آمده که بازی Red Dead Redemption 2 فضایی معادل 105 گیگابایت را برای نصب روی دستگاه نیاز دارد و احتمالا باید در قالب دو دیسک عرضه شود. مسئله‌ای که هنوز واکنش رسمی به آن صورت نگرفته.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شانزده − 9 =