اخبار بازی

EA درمورد بازیها و IP های جدید برای سال 2018 صحبت می کند

EA درمورد بازیها و IP های جدید برای سال 2018 صحبت می کند 1

در کنفرانس جهانی تکنولوژی Bank of America Merrill Lynch 2016، مدیر بخش مالی شرکت الکترونیک آرتز (EA) از بازیهای جدید این شرکت برای سال 2018 و بعد از آن صحبت کرد.

آقای Jorgensen گفت که نمی تواند با جزئیات در مورد این بازیها و عناوین صحبت کند ولی اعلام کرد که سال 2018 یک سال “بسیار قوی دیگر” برای این شرکت است و الکترونیک آرتز برای بعضی از عناوینی که در دست ساخت هستند و فرنچایزهایی که نسخه های بعدی آنها ساخته می شوند بسیار هیجان زده است. وی همچنین اشاره کرد که در سال جاری و سال های آینده قرار است با یک مدل اقتصادی جدید، محتواهای اضافه به بازیها تزریق شوند تا بازیکنان همیشه در حال خرید کردن و دریافت این محتوا های جدید باشند.

آقای Jorgensen همچنین گفت که سال های 2018 و 2019 و 2020 بسیار سالهای خوبی در دید EA هستند و عناوینی جدید در دست ساخت هستند که به زودی معرفی می شوند و حتی شاید برخی از آنها را هم مختصرا در E3 ببینیم. و در ادامه اشاره کرد که EA هم اکنون برای عناوین 5 سال آینده خود حدود 20 الی 30 درصد بودجه بخش تحقیق و توسعه شرکت (که حدود 21 یا 22 درصد درآمد کلی شرکت است) را اختصاص داده است که این سرمایه گذاری ها بیشتر بر روی ژانر اکشن هستند و بخصوص بر روی دو یا سه فرنچایز خاص تمرکز دارند.

EA درمورد بازیها و IP های جدید برای سال 2018 صحبت می کند

کاوه آرانیان

کاوه آرانیان

This Is My Motto : Do it Good or don't Do it at all
Contact me at araniankaveh@yahoo.com

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دوازده + 13 =