اخبار بازی

اطلاعات جدید از اولین بسته‌ الحاقی Battlefiled 1

اطلاعات جدید از اولین بسته‌ الحاقی Battlefiled 1 1

کمپانی EA از اولین بسته الحاقی Battlefiled 1 به اسم They Shall Not Pass که قرار است در ماه مارچ امسال عرضه شود به طور کامل رونمایی کرد. از مهمترین مشخصه‌های این بسته الحاقی می‌توان به چهار نقشه جدید به نام های Verdun Heights, Fort Vaux, Soissons   Rupture و یک کلاس جدید به اسم Trench Raider Elite  اشاره کرد.

یک مود جدید نیز به نام Frontlines قرار است از طریق این بسته الحاقی به بازی اضافه شود. این مود همانطور که از نامش پیداست به این صورت است که هر دو تیم در آن واحد به جنگ و درگیری بر سر تصرف کردن یک پرچم به خصوص، مشغول می‌شوند. هنگامی که یکی از تیم ها پرچم را به تسخیر خود در می‌آورد، در عین حال که در قلمروی دشمن پیشروی میکند هدفش نیز به تصرف کردن پرچم بعدی معطوف میشود. این جنگ تا زمانی که تمام پرچم ها تصرف شود و قلمروی دشمن نیز به طور کامل در اختیار تیم مقابل قرار بگیرد، ادامه پیدا می‌کند.

همچنین در کنار این موارد و علاوه بر اضافه شدن ارتش فرانسه که جای خالیش نیز در بازی احساس می‌شد، دو تانک فرانسوی جدید به نام‌های Char 2C Tank و Assault Tank Gun که یکی از پیشرفته ترین تانک های جنگ جهانی اول به حساب می‌آمد، قرار است به بازی Battlefield 1 اضافه شود.

منبع

مهدی طالبی

مهدی طالبی

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × پنج =

  • این مود یکی از باحال ترین مودهایی هستش که تو بازی های آنلاین دیدم
    خبر دارید این بسته ی الحاقی رایگان هست یا نه و اگر نیست قیمتش چقدره؟

    • قطعا رایگان نیست چون بخشی از محتویات Season Pass این اثر هست و سیزن پس هم فک کنم 50 دلار قیمت داشت. قیمت جداگانه فعلا اعلام نشده اما احتمالش وجود داره که به صورت جداگانه هم فروخته بشه.