اخبار بازی

تکذیب شایعه رایگان شدن Dark Souls 2 و Far Cry 4‌ برای PS Plus

تکذیب شایعه رایگان شدن Dark Souls 2 و Far Cry 4‌ برای PS Plus

وی جی مگ: چند روز پیش شایعه‌ای منتشر شد مبنی بر آن که بازی‌های سرویس PlayStation Plus را برای ماه فبریه 2018 معرفی کرده و البته نشان می‌داد Dark Souls 2 Scholar of the first sin و Far Cry 4 دو بازی بزرگ از عناوین رایگان ماه آینده این سرویس هستند. حال این موضوع تکذیب شده و عکس منتشر شده مربوط به آن جعلی بوده‌ است.

به گزارش وی جی مگ، سازنده این عکس شخصی با نام‌کاربری Phoenix_Gaming1 در سایت Reddit بوده است. این شخصی اعتراف کرده که عکس را خودش تنها برای شوخی در Facebook ساخته است. اما یکی از دنبال‌کننده‌های وی پا را یک قدم جلو تر نهاد و این عکس را در سایت Reddit منتشر کرد.

این شخص که نام واقعی‌اش George Awad است، عرضه Dark Souls Remastered در ماه می و انتشار Far Cry 5 را در ماه مارس، دلیل خود برای انتخاب Dark Souls 2 Scholar of the first sin و Far Cry 4 ذکر کرد. جالب است بدانید وقتی علت پرده برداشتن از جعلی بودن این عکس از این کاربر پرسیدند این‌گونه جواب داد « تنها دلیلی که باعث شد حقیقت جعلی بودن این عکس را آشکار کنم این بود که دیدم شخصی قصد دارد دیسک Dark Souls 2 خود را بفروشد تا مجددا آن را در ماه فبریه دریافت کند. ‌آنجا بود که فهمیدم این شوخی بیش از حد خود، جدی گرفته شده است.»

تکذیب شایعه رایگان شدن Dark Souls 2 و Far Cry 4‌ برای PS Plus 1

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

14 + نه =