اخبار بازی

تاخیر در عرضه Yakuza 6

تاخیر در عرضه Yakuza 6

وی جی مگ: افرادی که منتظر عرضه Yakuza 6: The Song of Life برای غرب بودند باید کمی بیشتر منتظر بمانند. چرا که امروز ناشر بازی یعنی شرکت سگا از طریق صفحه توییتر این بازی اعلام کرد که Yakuza 6 تاخیر خورده است و اکنون در تاریخ 17 آپریل 2018 (27 فروردین 97) عرضه خواهد شد. این بازی پیش از این قرار بود 20 مارس عرضه شود بنابراین تاخیر آن چندان طولانی نخواهد بود. هم‌چنین سگا مدعی شده است که این کار به منظور رسیدگی به مواردی و انجام برنامه‌ریزی‌های لازم قبل از عرضه Yakuza 6 صورت گرفته است.

یکی از این موارد انتشار دمو برای عنوان نام‌برده خواهد بود. به گزارش وی جی مگ، این دمو قرار است اواخر همین ماه در روز 27 فبریه (8 اسفند) منتشر شود. کسانی که دمو را تجربه کنند قابلیت این را خواهند داشت تا فایل‌های سیو آن را به بازی اصلی بعد از انتشار منتقل کنند. هم‌چنین به گفته سگا طی خبرها و اطلاعات بیشتری از Yakuza 6: The Song of Life هفته‌های آینده منتشر خواهد شد.

تاخیر بازی‌ها هیچ‌گاه خبر خوشایندی در دنیای ویدیوگیم به شمار نمی‌روند اما با توجه به عرضه تعدادی عناوین قابل‌توجه در بازه زمانی 20 الی 27 مارس که به عنوان مثال می‌توان از Far Cry 5 نام برد، شاید این تاخیر به وجود آمده در عرضه این بازی برای کنسول PS4 چندان نیز خبر بدی نباشد.

تاخیر در عرضه Yakuza 6

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × 2 =