اخبار بازی

تاریخ به‌روزرسانی موتور Friday the 13th مشخص شد

تاریخ به‌روزرسانی موتور Friday the 13th مشخص شد

وی جی مگ:با توجه به مشکلاتی که ساخته چندنفره استودیو Illfonic با عنوان Friday the 13th: The Game در هنگام عرضه با آن مواجه بود، سازندگان بازی نظرات پلیرها را بررسی و در ماه اکتبر اعلام کرد بازی به آخرین نسخه از موتور آن یعنی Unreal Engine به‌روزرسانی خواهد شد.

به گزارش وی جی مگ، مدیر ارتباطات این استودیو آقای Daniel Nixon به برخی از موارد بهبودیافته در بازی اشاراتی داشته است که بهبود عملکرد بازی، فیزیک بهتر و حل مشکلات دیگری که مدت‌هاست در Friday the 13th وجود داشته و با عرضه نسخه جدید انجین بازی رفع می‌شوند مثال‌هایی از آن هستند. به گفته Nixon در ماه آپریل باید منتظر انتشار این به‌روزرسانی باشیم.

مزیت دیگر به‌روزرسانی انجین بازی، پشتیبانی از سرورهای اختصاصی روی کنسول‌ها است. اگرچه هم‌اکنون هیچ گونه اطلاعاتی در رابطه با جزییات آن به اشتراک گذاشته نشده است اما Nixon تاکید می‌کند اولویت تیم سازنده بازی روی انتشار به‌روزرسانی انجین آن بوده و تمام قوای تیم سازنده به این امر منتقل شده است. بنابراین ابتدا باید منتظر ماند تا به‌روزرسانی مذکور منتشر شود و سپس سایر اطلاعات در خصوص سرورهای اختصاصی دردسترس قرار بگیرد.

تاریخ به‌روزرسانی موتور Friday the 13th مشخص شد

منبع

 

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × 2 =