اخبار بازی

تمرکز Bandai Namco روی ساخت IP جدید خواهد بود

تمرکز Bandai Namco روی ساخت IP جدید خواهد بود

وی جی مگ: امروز شرکت Bandai Namco از برنامه تجاری خود برای آینده با نام Change for the Next: Empower, Gain Momentum and accelerate Evolution پرده برداری کرد.

به گزارش وی جی مگ، این برنامه شامل تغییراتی بسیار بزرگ در زمینه سازماندهی این شرکت در زمینه کسب و کار و شیوه پیاده سازی آن خواهد بود. این برنامه در طی سه سال به انجام خواهد رسید. در قسمت اول این برنامه اشاره شده که IP‌های تحت نظر این شرکت در بهترین حالت و فقط با بهترین کیفیت به بازار عرضه خواهند شد تا نمایانگر کیفیت کلی محصولات Bandai Namco باشند.

سیستم کلی کسب و کار این شرکت با تغییرات رادیکال مواجه شده است که پرداختن در آن از حوصله متن این خبر خارج است. اما نکته جالب در مورد برنامه تجاری این است که Bandai Namco تمرکز خاصی روی ساخت IPهای کاملا جدید خواهد داشت که از لحاظ بصری و البته موسیقی بسیار خوش‌ساخت خواهند بود. این شرکت سرمایه‌گذاری زیادی روی افزایش کیفیت بصری بازی‌های خودش خواهد داشت. یکی از تغییرات بزرگ Bandai Namco نیز بازنشستگی مدیرعامل کنونی یعنی Shukuo Ishikawa است که در ماه ژوئن انجام خواهد شد. او البته به عنوان مشاور مالی به کار خود ادامه می‌دهد. مدیر این شرکت بعد از آن Mitsuaki Taguchi خواهد بود.

تمرکز Bandai Namco روی ساخت IP جدید خواهد بود

منبع

برچسب‌هاBandai Namco pc PS4 xbox one
جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × 1 =