اخبار بازی

اطلاعات جدید از بخش داستانی Battlefield 5

اطلاعات جدید از بخش داستانی Battlefield 5

وی جی مگ: بر اساس اخبار منتشر شده توسط EA امسال باید قطعا منتظر نسخه‌ای جدید از Battlefield باشیم. این بازی در حال حاضر با نام Battlefield 5 شناخته می‌شود. همچنین بر اساس شایعات منتشر شده بخش داستانی Battlefield 5 در جنگ جهانی دوم پیگیری می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، حالا اطلاعات بیشتری از بخش داستانی و Co-op منتشر شده است. اطلاعات زیادی توسط کانال Drakesden در یوتوب منتشر شده است و VentureBeat نیز برخی از آنها را مورد تایید قرار داده گرچه برخی دیگر را بی اساس خوانده است. به عنوان مثال اعلام شده بود که بخش داستانی صرفا به جناح آلمان نازی خواهد پرداخت اما VentureBeat این بخش را تکذیب کرد.

به نظر بخش داستانی همانند Battlefield 1 به قسمت‌های مختلف تقسیم شده است. بدین ترتیب در بخش داستانی Battlefield 5 نیز باید شاهد چند کمپین متفاوت باشیم که هر کدام بخشی مجزا از داستان را به نمایش می‌گذارد. همچنین در مورد بخش Co-op به نظر مراحل مود Conquest را به صورت اتفاقی تولید می‌کند و حتی تیم سازنده برنامه‌های ویژه‌ای برای این قسمت دارد. در حال حاضر این بازی هنوز به صورت رسمی به نمایش در نیامده است اما EA تولید آن را رسما تایید کرده و باید در ماه‌ ابتدایی پاییز منتظر عرضه آن باشیم.

منبع: یوتوب / Venturebeat

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × 4 =