اخبار بازی

750 دلار برای عکس جعبه Xbox One !

750 دلار برای عکس جعبه Xbox One ! 1

یک شهروند انگلیسی 19 ساله به نام Peter Clatworthy، به اشتباه یک عکس از جعبه XboxOne را از یک فروشنده کلاه بردار در eBay به قیمت بالایی خرید. این جوان برای دریافت نسخه Day One Edition کنسول Xbox One حدود $750 پرداخت ولی به جای آن یک عکس پرینت شده از جعبه کنسول را دریافت کرد. Clatworthy به روزنامه Nottingham Post گفته است که “فروشنده پشت عکس نوشته بود “از خرید شما متشکریم” که این باعث عصبانی شدن وی شد.
او به عنوان یک کاربر معمولی در این وب سایت خرید و فروش انتظار نداشت که فروشنده سر او کلاه بگذارد. او در گفتگو با این روز نامه این را هم گفت که:

من وقتی عکس را دیدم، کاملا مبهم شدم و نمی دونستم چه تصمیمی بگیرم ولی وقتی دوباره نگاهی به توضیحات کردم، دیدم که این فروش در بخش درست خود بود و همین باعث شد که من فکر کنم این واقعی است.

خوشبختانه، با پوششی که PayPal برای این جور موقعیت ها از کابران می کند، Clatworthy توانست پولش را پس بگیرد. سخنگوی وبسیات eBay در اینباره نیز گفت:

ما حتما با این فروشنده برخورد خواهیم کرد و اجازه نمی دهیم تا دیگران نیز خریداران را این چنین گمراه کنند. خریداران می توانند به خرید خود از وب سایت eBay ادامه دهند و این تضمین را می کنیم که شما یا کالای خود را دریافت خواهید کرد یا پولتان به شما بازخواهد گشت. آقای Clatworthy هم تحت پوشش گارانتی بازگشت پول eBay است و ما با ایشون در ارتباط خواهیم بود تا مطمئن شویم همه چیز درست است.

نیما هاشمی

نیما هاشمی

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

8 + 15 =