اخبار بازی

با مادربزرگ 87 ساله که Animal Crossing بازی می‌کند آشنا شوید !

با مادربزرگ 87 ساله که Animal Crossing بازی می‌کند آشنا شوید !

وی جی مگ: دنیای بازی‌های ویدئویی هیچ محدویت سنی ندارد و تمامی افراد با سن و سال مختلف می‌توانند از آن لذت ببرند. در حالی که پیش از این از یک مادربزرگ 82 ساله شنیده بودیم که Skyrim بازی می‌کند نوبت رسیده تا با یک مادربزرگ 87 ساله آشنا شویم که به مدت 4 سال هر روز عنوان Animal Crossing را تجربه می‌کند.

به گزارش وی جی مگ، هر کسی که تاکنون عنوان Animal Crossing: New Leaf را تجربه کرده باشید به خوبی آگاه بوده که این اثر به شدت اعتیادآور است. اما برای یک مادربزرگ 87 ساله به راحتی می‌توان اظهار کرد این فرد سال‌های اخیر زندگی‌اش را با تجربه بازی نام‌برده سپری کرده است. مخصوصا با توجه به مدت زمانی که این شخص Animal Crossing را تجربه کرده. اخیرا نوه او در توییتر درباره علاقه فراوان مادربزرگش به ساخته نینتندو توضیحاتی ارائه کرده که بدین شرح است.

«مادربزرگ 87 ساله من به مدت 4 سال است که بلا استثنا هر روز Animal Crossing New Leaf را روی 3DS خود تجربه می‌کند. کنسول دستی 3DS او سرانجام مدتی پیش خراب شد و ما به مناسبت کریسمس یک 3DS جدید برای او خریداری کردیم. هنگامی که در حال انتقال اطلاعات بودیم متوجه شدیم که او تاکنون 3580 ساعت وقت صرف تجربه این بازی کرده است.»

هنگامی که از نوه این شخص با نام کاربری phubans در توییتر که یک طراح بازی و بازی‌ساز هم محسوب می‌شود پرسیده شد که آیا مادربزرگش بازی Animal Crossing را برای Switch تهیه می‌کند یا خیر پاسخ داد «امیدواریم که این اتفاق بیفتد. من در تلاش هستم تا تعداد نسخه‌های بیشتری از بازی‌ خود را به فروش برسانم و از این طریق بتوانیم مقداری برای او ذخیره کنیم.»

با مادربزرگ 87 ساله که Animal Crossing بازی می‌کند آشنا شوید ! 1

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × 3 =