اخبار بازی

صحبت‌های مدیر آمریکای نینتندو درباره شکست Wii U

صحبت‌های مدیر آمریکای نینتندو درباره شکست Wii U

مدیر بخش آمریکا شرکت Nintendo آقای Reggie Fils-Aime در مصاحبه ای با Engadget، درمورد اتفاقات سال اخیر این شرکت صحبت هایی کرده است.

بعد از عرضه کنسول هیبریدی جدیدشان، این کمپانی ژاپنی دوباره در موقعیت قدرتمندی قرار گرفته و آقای Reggie Fils-Aime نیز نسبت به آینده اطمینان کامل دارد. با تداوم پشتبانی ناشران third-party، کنسول Switch به موفقیتی دست پیدا کرد که Wii U در کسب آن شکست خورد. و حال مدیر بخش آمریکای Nintendo به بعضی از دلایل آن اعتراف کرده است.

Fils-Aime می‌گوید که «کنسول Switch به طور یکسان برای تولیدکنندگان و خریداران گزینه مناسب و آسان برای خرید است. این کنسول به اندازه‌ای قدرتمند است تا به تلویزیون شما متصل شود و درعین حال پرتابل بوده تا بتوانید همه‌جا آن را با خود حمل کنید. کاری که Nintendo هرگز نتوانست با Wii U عملی کند. Wii U شرکت Nintendo را وارد دوران بازی‌های HD کرد اما گیم‌پد بزرگ آن به‌خودی خود باعث ایجاد مشکل بود. شما می‌توانستید به دور از تلویزیون خود روی آن بازی کنید اما مجبور بودید همیشه نزدیک کنسول خود باشید. نیازی به گفتن نیست که سازندگان در نهایت هم نتوانستند به فرمت عجیب دوصفحه نمایشگری آن عادت کنند. درحقیقت هیچکس نتوانست.

از او درمورد هرگونه برنامه Nintendo درارتباط با ساخت دستگاه های واقعیت مجازی نیز سوال شد اما Reggie آن را نسبت به استاندارد های شرکت مطمئن نمی‌داند. «ما به‌طور مداوم سعی می‌کنیم تکنولوژی خودرا روبه جلو ببریم. اما برای ما این تکنولوژی باید حالت فان و سرگرم کننده خودرا حفظ کند. ما به تکنولوژی نیاز داریم که تجربه‌های گروهی را دستگاه های ما مهیا سازد. اما دستگاه های واقعیت مجازی با این استاندارد های ما در تناقض است.»

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × 5 =