اخبار بازی

نیم نگاه بازی Ace Combat 7 به حالت بتل رویال

نیم نگاه بازی Ace Combat 7 به حالت بتل رویال

وی جی مگ: اطلاعات جدیدی از بخش چند نفره بازی Ace Combat 7 منتشر شده با نگاهی به آنها متوجه می‌شویم که Bandai Namco در جریان توسعه این اثر نیم نگاه هم به حالت بتل رویال داشته. حالت چند نفره آنلاینی که این روزها طرفداران چند صد میلیونی دارد.

به گزارش وی جی مگ، زمان زیادی تا انتشار بازی Ace Combat 7 باقی نمانده اما امروز جزئیات بیشتری از بخش چند نفره و آنلاین این اثر منتشر شد و با مرور آن متوجه می‌شویم ساخته Bandai Namco از حالتی با عنوان Battle Royale استفاده می‌کند. یکی از مد‌های بخش چند نفره که البته با بتل رویال آشنا در Fortnite و PUBG تفاوت‌هایی دارد.

با نگاهی به جزئیات رسمی به این موضوع پی بردیم که در حالت بتل رویال بازی Ace Combat 7 هشت گیمر به صورت آنلاین در یک محیط قرار گرفته و باید یکدیگر را شکست دهند. با این حال هر چند در ساختار اصلی بتل رویال گیمرها بعد از یکبار شکست حذف شده و نفر آخر به عنوان پیروز مسابقه شناخته می‌شود اما اینجا هدف رسیدن به بالاترین امتیاز ممکن است.

از سویی توضیح داده شده که حالت بتل رویال بازی Ace Combat 7 محدودیت زمانی داشته و اگر گیمرها به امتیاز هدف دست پیدا نکنند، نهایتا فردی که بالاترین امتیاز را کسب کرده به عنوان پیروز بازی معرفی می‌شود. بازی Ace Combat 7 در تاریخ 18 ژانویه برای PS4 و Xbox One منتشر می‌شود و البته از هدست واقعیت مجازی PS VR نیز پشتیبانی می‌کند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 − نه =