اخبار بازی

برای کامل کردن بازی Ace Combat 7 به 50 ساعت زمان نیاز دارید

برای کامل کردن بازی Ace Combat 7 به 50 ساعت زمان نیاز دارید

وی جی مگ: کم‌کم به زمان انتشار بازی Ace Combat 7: Skies Unknown نزدیک می‌شویم. تاکنون نمایش‌های متعددی از آن صورت گرفته که جوانب مختلف بازی هم‌چون شخصی‌سازی و مواردی دیگر را به نمایش گذاشته است. با این حال مدت زمان لازم برای کامل کردن بازی Ace Combat 7 یکی از سوالات مهمی است که تاکنون به آن اشاره نشده.

به گزارش وی جی مگ، با توجه به این که Ace Combat 7: Skies Unknown یک بازی شبیه‌ساز مبارزات هوایی بوده و تلاش‌های زیادی برای انجام دادن ماموریت‌های آن صورت می‌گیرد به سختی می‌توان زمان گیم‌پلی آن را مشخص کرد. اما به گفته توسعه‌دهندگان بازی در استودیو Project Aces که تحت نظر کمپانی Bandai Namco فعالیت می‌کنند مدت زمان لازم برای کامل کردن بازی Ace Combat 7 بین 10 ساعت برای افرادی که بدون ارتکاب هیچ اشتباهی تنها ماموریت‌های اصلی را دنبال می‌کنند و 50 ساعت برای افرادی که تمامی بخش‌ها را به صورت حداکثر به اتمام می‌رسانند و تکمیل می‌کنند متغییر است.

عنوان Ace Combat 7: Skies Unknown در تاریخ 18 ژانویه 2018 (28 دی 97) برای دو کنسول PS4 و Xbox One و در تاریخ 1 فوریه 2018 (12 بهمن 97) برای پلتفرم PC منتشر می‌شود. هم‌چنین ناشر بازی یعنی Bandai Namco از انتشار باندلی تحت عنوان Aces At War برای بازی خبر داده است که قیمت آن 90 دلار اعلام شده.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پانزده − یک =