اخبار بازی

با پیش‌خرید بازی Ace Combat 7 به نسخه پنجم این مجموعه دسترسی پیدا کنید

با پیش‌خرید بازی Ace Combat 7 به نسخه پنجم این مجموعه دسترسی پیدا کنید

 وی جی مگ: امروز شرکت Bandai Namco مزیت‌ها و پاداش‌های پیش‌خرید بازی Ace Combat 7 را معرفی کرد که موارد موجود در آن باعث خوشحالی طرفداران این سری خواهد شد.

به گزارش وی جی مگ، با اعلام تهیه‌کننده بازی آقای کازوتوکی کونو مشخص شد افراد با پیش‌خرید بازی Ace Combat 7 روی هر سه پلتفرم Xbox One، PS4 و PC (استیم) به هواپیمای F4-E Phantom II به همراه سه پوسته اضافی دیگر دسترسی پیدا خواهند کرد. چنان‌چه مایل باشید نسخه PS4 بازی را خریداری کنید یک نسخه دیجیتالی از بازی پنجم این مجموعه یعنی Ace Combat 5: The Unsung War در اختیار شما قرار می‌گیرد. با پیش‌خرید نسخه Xbox One نیز یک نسخه دیجیتالی از عنوان ششم این فرنچایز تحت عنوان Ace Combat 6: Fires of Liberation به دارندگان کنسول نسل هشتمی مایکروسافت تعلق می‌گیرد.

سیزن‌پس بازی Ace Combat 7: Skies Unknown شامل سه هواپیما، سه استیج جدید و یک موزیک پلیر می‌شود و با قیمت 25 دلار به فروش می‌رسد. لازم به ذکر است موزیک پلیر مذکور به صورت جداگانه با قیمت 5 دلار هم به فروش می‌رسد. نسخه Deluxe Edition بازی Ace Combat 7 شامل بازی اصلی، محتویات اشاره شده در سیزن‌پس و هشت نشان می‌شود  و قیمت اعلام شده برای آن نیز برابر 85 دلار است.

عنوان Ace Combat 7: Skies Unknown در تاریخ 18 ژانویه 2018 (28 دی 97) برای PS4 و Xbox One و در تاریخ 1 فوریه 2018 (12 بهمن 97) برای PC در دسترس قرار می‌گیرد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

18 − پنج =