اخبار بازی

کمپانی Activision Blizzard مدیر مالی خود را اخراج می‌کند

کمپانی Activision Blizzard مدیر مالی خود را اخراج می‌کند

وی جی مگ: امروز به دنبال سقوط ارزش سهام یک درصدی مشخص شد کمپانی Activision Blizzard قصد دارد مدیر مالی ارشد خود را با نام اسپنسر نیومن اخراج کند. این کمپانی دلیل مشخصی برای این اقدام خود عنوان نکرده است.

به گزارش وی جی مگ، چنین اقداماتی به ندرت اتفاق می‌افتد با این حال به نظر می‌رسد این شرکت قصد داشته با این اقدام تاثیری روی ارزش سهام خود بگذارد. زیرا معمولا هر تغییری در بخش مدیریت مالی یک کمپانی، توجهات و نگرانی سرمایه‌گذاران را جلب می‌کند. کمپانی Activision Blizzard اعلام کرد این تصمیم به گزارشات مالی منتشر شده مرتبط نیست.

در یک سال گذشته سهام شرکت Activision Blizzard به میزان 26 درصد کاهش پیدا کرده با این حال هم‌چنان 35.5 میلیارد دلار می‌رسد. اسپنسر نیومن پس از فعالیت در شرکت Disney، از سال 2017 به Activision Blizzard ملحق شد. هم‌چنین اعلام شد که یکی از مدیران شرکت به نام دنیس درکین به عنوان مدیر مالی ارشد انتخاب شده است. در سال مالی جاری نیومن مجموعا 9.47 میلیون دلار دستمزد دریافت کرده است.

در انتها لازم به ذکر است که آخرین گزارشات نشان می‌دهد شرکت NetFlix قصد دارد اسپنسر نیومن را به عنوان مدیر مالی ارشد خود استخدام کند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × 5 =