اخبار بازی

افت چشم‌گیر ارزش سهام Activision Blizzard

افت چشم‌گیر ارزش سهام Activision Blizzard

وی جی مگ: این روزها هر چه طرفداران مجموعه بازی Destiny از جدایی Bungie خوشحال هستند اما در مقابل وضعیت برای ناشرهای سابق این مجموعه به خوبی دنبال نمی‌شود و شاهد افت چشم‌گیر ارزش سهام Activision Blizzard هستیم که طی هفته‌های آینده میزبان حواشی بسیاری بوده.

به گزارش وی جی مگ، در زمان اعلام جدایی Bungie، ارزش سهام Activision Blizzard با افتی 7 درصدی روبرو شد و امروز صبح این میزان تا 12 درصد افت نیز ادامه پیدا کرد. هرچند بسیاری Activision را به عنوان دلیل اصلی می‌بینند که باعث شد مشکلات بسیاری در ساختار Destiny 2 ایجاد شود اما این اولین‌باری نیست که Bungie از یک ناشر بزرگ جدا می‌شود.

آنها پیش از همکاری با Activision به عنوان سازندگان بازی Halo شناخته می‌شدند و در ادامه تصمیم به جدایی از مایکروسافت گرفتند اما اکنون فیل اسپنسر به نظر می‌رسد که دنبال ایجاد همکاری دوباره میان این استودیو کمپانی است که مدیریت بخش سرگرمی آن را برعهده دارد.

مسئله‌ اصلی که اکنون اهمیت پیدا کرده این است که آیا افت ارزش سهام Activision Blizzard به همین شکل ادامه پیدا می‌کند یا این اتفاق به مرور تاثیر خود را روی وضعیت ارزش این کمپانی از دست می‌دهد و شرایط به حالت گذشته باز می‌گردد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × پنج =