اخبار بازی

افت ارزش سهام Activision Blizzard بعد از معرفی Diablo Immortal

افت ارزش سهام Activision Blizzard بعد از معرفی Diablo Immortal

وی جی مگ: شرکت Blizzard آخر هفته چندان خوشایندی را سپری نکرد. اگرچه آن‌ها رویداد BlizzCon 2018 را برگزار کردند و در آن از بازی Diablo Immortal برای موبایل رونمایی شد اما معرفی بازی نام‌برده با واکنش شدید طرفداران این سری همراه شد و بسیاری از عدم معرفی یک دنباله اصلی برای PC و کنسول‌ها ابراز ناراحتی کردند. این تمامی ماجرا نبوده و انتقادات صورت گرفته افت ارزش سهام Activision Blizzard را به دنبال داشته است.

به گزارش وی جی مگ، به نقل از Wall Street Journal حواشی اخیر به وجود آمده باعث افت ارزش سهام Activision Blizzard شده به طوری که ارزش هر سهام این شرکت 7 درصد پایین آمده به مبلغ 64.34 دلار رسیده. این در حالی است که تا قبل از حواشی اخیر و معرفی بازی Diablo Immortal ارزش هر سهام شرکت Activision Blizzard به مبلغ 68.99 دلار اشاره داشت. موسسه تحلیلی Cowen and Company در صحبت با سرمایه‌گذاران اظهار کرد «شرکت Blizzard در پیش‌بینی واکنش مخاطبین خود به سختی اشتباه کرد. این مورد نشان می‌دهد آن‌ها آن‌چنان که لازم است با مخاطبین و پلیرهای خود در ارتباط نیستند.»

این موسسه در ادامه افزود کسب درآمد برای بازی Diablo Immortal ممکن است دشوار باشد زیرا سازوکار بازار غرب در رابطه با پرداخت مبلغ‌های اضافی برای تجربه بازی‌ها متفاوت است. باید به این نکته نیز توجه کرد در حال حاضر شیوه کسب درآمد و مدل تجارت این بازی مشخص نشده و بلیزارد هیچ صحبتی در خصوص آن نکرده است. مخصوصا باید دید در قبال به‌روزرسانی‌های رایگان و مواردی مشابه چه رویکردی توسط سازندگان بازی اتخاذ خواهد شد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 − 2 =