اخبار بازی

کاهش 10 درصدی ارزش سهام Activision Blizzard

کاهش 10 درصدی ارزش سهام Activision Blizzard

وی جی مگ: انتشار گزارش مالی مربوط به سه‌ماهه اخیر سال مالی از کاهش 10 درصدی ارزش سهام Activision Blizzard حکایت دارد. در این گزارش مالی گفته شد بازی Destiny 2: Forsaken نتوانسته انتظارات را برآورده کند در مقابل Call of Duty: Black Ops 4 عملکرد مطلوبی را برجای گذشته است.

به گزارش وی جی مگ، در حالی که این کمپانی موفق شده درآمد بیشتری نسبت به میزان مورد انتظار کارشناسان و تحلیل‌گران کسب کند اما این مورد چندان سرمایه‌گذاران را تحت تاثیر قرار نداده است. زیرا به گفته Yahoo Finance ارزش سهام Activision Blizzard در After Market به میزان 10 درصد کاهش یافته است. شرکت Activision به دلیل این افت سهام مورد سرزنش قرار گرفته و هم‌چنین سرمایه‌گذاران از عملکرد بازی Black Ops 4 راضی نیستند. در واقع میانگین کاربران فعال در بازی‌ها مختلف کمپانی Activision به میزان 7 میلیون نفر کاهش پیدا کرده و از 352 میلیون نفر به 345 میلیون نفر رسیده است. همین مورد باعث شده تا سرمایه‌گذاران معتقد باشند Call of Duty: Black Ops 4 تاثیرگذاری لازم را نداشته است. بازی که در سه روز ابتدایی پس از انتشار خود موفق شد 500 میلیون دلار درآمد زایی کند!

همان‌طور که گفته شد Destiny 2 و بسته الحاقی Forsaken نتوانست انتظارات شرکت و سازندگان را برآورده کند. این در حالی است که بسته الحاقی Forsaken بسیاری از مشکلات موجود در بازی اصلی را برطرف می‌کند، محتویات فراوانی به آن اضافه می‌کند و هم‌چنین اکنون که افرادی مشغول تجربه آن هستند از وضعیت بازی رضایت دارند. با این حال اوضاع و عملکرد نه چندان جالب Destiny 2 در هنگام انتشار باعث شد تا بسیاری از پلیرهای دیگر حاضر به تجربه مجدد بازی نشده و سبب شود تا Destiny 2: Forsaken نتواند انتظارات ناشر را برآورده کند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

16 + 12 =