اخبار بازی

شروع تحقیقات قانونی پیرامون جدایی Bungie از Activision

شروع تحقیقات قانونی پیرامون جدایی Bungie از Activision

وی جی مگ: این هفته با انتشار خبر قطع همکاری و جدایی Bungie از Activision مطمئنا بیشتر از گروهی این طرفداران بازی Destiny و گیمرها بودند که از اتفاقات پیش آمده خوشحال شدند. در مقابل بسیاری اعتقاد داشتند که Activision به واسطه موضوعات مالی چنین تصمیمی گرفته اما همه چیز در این نقطه به پایان نمی‌رسد.

به گزارش وی جی مگ، در شرایطی که مخاطب‌ها از جدایی Bungie از Activision خوشحال بوده و رضایت دارند اما یک گروه به هیچ‌وجه با این اتفاق کنار نیامده و آنها سرمایه‌گذارهای Activision هستند. پیش‌تر اعلام کردیم که بعد از انتشار خبر قطع همکاری Bungie و Activision، ارزش سهام این کمپانی افت چشم‌گیری کرد. افتی که هرچند تاحدودی برگشت داشته اما همچنان به شرایط هفته گذشته بازنگشته.

در همین راستا اعلام شده که گروه Pomerantz LLP از سوی سرمایه‌گذارهای Activision موظف شده تا جوانب قانونی این قطع همکاری را مورد بررسی قرار داده و به دنبال کلاه‌برداری‌ احتمالی در این ماجرا باشند. اتفاقی که مانند نتایج آنچنان مثبتی را برای هیچ‌کدام از دو طرف این قرارداد نخواهد داشت.

این روزها Activision به هیچ‌وجه شرایط خوبی را پشت سر نمی‌گذارد. آنها در انتهای سال گذشته میلادی تعدادی از مدیران ارشد خود را تغییر دادند و Blizzard به عنوان یکی از شرکای اصلی آنها نیز از دید مدیریت و البته موضوعات اقتصادی نیز به نظر می‌رسد که وضعیت خوبی را پشت سر نمی‌گذارد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفت + 8 =